tors81 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei har en aspire jeg kjøpte for et år siden eller noe. Har vært grei men i det siste har det vært problemer med ladinga. Begynte med at det virka som det var dårlig kontakt i bak for noen dager siden, dette etter at den hadde stått og plutselig dagen etter var helt tom og ikke lada. Prøvde men fikk da ikke liv i noe. Etter at den hadde stått en stund, fikk jeg den på igjen med stabil lading, og funka greit noen dager. Så begynte den å med sånn av/på lading, blåe lyset blinka og den irriterende ladelyden kom hele tiden. Begynte å bli tomt batteri så tenkte jeg skulle slå av og lade opp. Men var bare det samme og virker ikke som den lader. Etter flere timer sånn er det nesten ikke noe på batteriet. Nå er det verre, har jeg batteriet ute av maskinen så lyser lyset konstant til forskjell fra om det hadde stått i. Men idag så forsvinner lyset når jeg trykker på PÅ-knappen.Må ta inn og ut kabelen for å få blått lys igjen. Virker med batteriet i men det er nesten tomt og får da ikke lada. Noen som vet hva dette kan være? Laderen eller batteri hadde jo ordna det for meg. Har vel gått i bakken et par ganger fra lav høyde. Eller er det bare å sende den inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå