1915 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 har kjøpt en sub og en forsterker blaupunkt hos en privatperson. fulgte ikke med noen kabler. jeg vet ikke hvilke kabler og sikringer og slikt jeg trenger. noen som kan hjelpe meg hva jeg trenger ? lag meg en liste over det jeg trenger. takk det er en blaupunkt sub og forsterker på 350 watt Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvis du kjøper dette så har du alt og litt mer: kabelpakke Nå vet jeg ikke hvilken forsterker du har, men er godt mulig du også trenger et y-ledd:Y-ledd (For å gjøre stereosignalet fra spilleren om til mono.) Størrelsen på strømkabelen er litt overkill, men nå fant jeg bare en kjapp kabelpakke på første og beste side til deg, og kan godt hende du finner bedre tilbud et annet sted, pakken inneholder hvertfall alt du trenger:) I tillegg så kan det være godt å ha litt å gå på i strømkabel da det ikke blir noe hindring ved oppgradering. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) står i første post er en blaupunkt forsterker og blaupunkt subkasse. originalt fra blaupunkt. ikke noe hjemmelaget. 999? det var sabla dyrt. koster 400 kr for en slik pakke med enda mere i på autoparts ;o denne var mere akseptabel pris: http://installbay.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1192 Endret 26. mai 2009 av hahaa Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper det finnes mer enn 1 blaupunkt forsterker og 1 blaupunkt sub i denne verden... I tillegg så er ikke det et merke jeg har vært borti:) Hvis du får en lik pakke mye billigere så handler du selvsagt der (synes ikke prisen var helt super på den første jeg heller:P ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå