StoreMyen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har etterhver fått en del år (og kilo) på baken og i de fleste av disse årene har musikk vært en del av livet mitt. Derfor faller det stadig vekk inn låter i min ellers så trange skalle. Låter som noen ganger kommer ingen steds fra og andre ganger har en god forklaring til hvorfor de endte opp i nettopp min hjerne. Tanken med denne tråden er at jeg deler noen av disse innfallene med dere, om ikke på dagbasis så forhåpentlig et par ganger i uken og dere tar de friheter dere måtte ønske til å kommentere, mimre, foreslå annet i samme sjanger eller for den del foreta en human slakting av min musikksmak. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Ettersom det var Whitesnake-konsert i går er det naturligvis nettop det som teller i dag. Dagens innfall: Whitesnake - Slow 'an Easy Forresten: Er jeg gammel når jeg mener en 57-årige David Coverdale spiller for mye ny musikk? Sam Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alder har lite å si i forhold til hva slags musikk man spiller. Coverdale har jo holdt på en stund, men rocken han spilte på 70'tallet er like "hipp" idag. Jeg liker han dog best i Deep Purple, selvom jeg bare hører på Whitesnake og Deep Purple de gangene jeg drar frem gamle vinyler på loftet:P Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 I dag har det gått i John Fogerty og "Creedence Songs". Steike så gådt den gamle mannen holder seg og hvor smittende slike sanger er. Jeg er ca 20 igjen. Også en fornøyelig tekst. Ikke mange artister som kan lage sanger om sin egen legendestatus uten å virke hovne. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har vi egentlig noen annen artist i dag som kan minne om John Fogerty? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå