Gjest Hvor går grensen? Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har tydeligvis problemer med å skille det å bli flørtet med og å "bare prate" med gutter har jeg fått tilbakemelding på fra andre jenter, kvinnelige kollegaer ol. Selv har jeg hatt kjæreste fra jeg var 16 år, snart 10 år nå og er ikke vant til sjekkearenaen... Vi går ut på byen og fester sammen og sitter ikke oppi hverandre hele tiden, mer går vi rundt og prater med andre folk. Jeg går også ut alene med venner. Jeg er vant til at "alle" vet at vi er sammen og har aldri skilt mellom det å skulle begynne å prate med fremmede gutter eller jenter på fest. Nå og da får jeg kommentarer som "å han liker å komme innom her og flørte litt med deg", "neimen flørter du med ham da!" osv. Noen poengterer veldig høylydt og direkte "hun har type altså!" og slike ting som jeg synes blir helt tullete og til tider pinlig! Jeg unngår ikke å nevne typen men sitter jeg å diskuterer samfunn, religion, en bok el. på fest ser jeg ingen grunn til å poengtere at jeg har type før jeg kan snakke med folk. Jeg bryr meg ikke om deres "sivilstatus"... Går jo ikke rundt og antar at alle gutter jeg ikke kjenner som prater med meg er ute etter å sjekke meg opp heller....! Er jeg naiv? Er det de andre som er helt på bærtur? En må jo kunne le og spøke med folk av det motsatte kjønn uten at alle tror det er noen baktanker? Hva mener dere om dette? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, det burde være sånn at det er lov. Men sånn det er i dagens uteliv, så er majoriteten av guttene som er ute, og snakker med fremmede jenter ute etter noe mer enn kun en vennlig samtale. Vennlige samtaler kan de ha med venninnene sine, og kameratene sine. Men ikke gi opp håpet, det finnes de som ikke er ute etter mer heller, de er bare vanskelige å finne. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ikke "glem" at du har type ihvertfall, slik at du avtaler et treff og gir noen telefonnummeret ditt, for så å kansellere noen dager senere, da du er edru og plutselig "husker" at du har type. Selvopplevd? Jepp. Lenke til kommentar
ehnothanks Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har selv fått høre at fremmede menn er egentlig ikke interesert i å prate med meg i det hele tatt, de vil bare i buksene mine og jeg må derfor begynne allle sammtaler med "Jeg har type". Er i samme båt som deg, og det er virkelig for idiotisk at folk skal behandle situasjonen som de gjør.. Ved å kommentere at alt du sier og gjør er flørting og pluttselig skrike ut at du har type mens du snakker med en kar om forskjellige vaskemiddel typer eller w/e. Når du ler og tuller mye med en kar kan det gjerne defineres som flørting, men ikke all flørting har "romantiske baktanker". Noen gang bare leker folk og har det gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå