Halib Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, jeg syns at frokosten og lunchen jeg spiser er ikke sunt nok. Jeg spiser av og til brød, god morgen yoghurt, pålegg er smør og brunost. Lurer på om dere kan gi meg forslag til sunn frokost og lunch. Noe som fører til at jeg ikke legger på meg, som ikke inneholder sukker og karbohydrater og som ikke koster så mye heller. ser frem til gode råd. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Spis grovt brød med forskjellig pålegg (gode påleggstyper er blant annet mager eller halvfet ost, fiske-, kylling- eller kalkunpålegg). Usukret kornblanding eller grøt av korn er også gode frokost og lunsjalternativer. Og ikke glem å få i deg 5 frukt om dagen Endret 26. mai 2009 av Yohan Lenke til kommentar
DMN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 havregrøt er da digg, eller egg Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 mix deg en salat! Lager du litt mye, så har du både til frokost, lunch og kanskje flere måltider. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har i det siste laget wok om kvelden som jeg har satt i kjøleskap og hatt med til lunsj dagen etter. Funker fint å spise kaldt, men kan også varmes i mikroen om dere har det i kantina for eksempel. Ellers liker jeg også å ha med smoothie som jeg lager selv uten yoghurt. Om du legger på deg eller ikke kommer forresten an på aktivitetsnivået ditt. Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Cottage cheese med syltetøy eller cottage cheese med kanel + splenda, eller cottage cheese med kanel + eple + nøtter + rosiner. Med andre ord; cottage cheese Lenke til kommentar
FemmeFatale_ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hver morgen lager jeg meg havregrøt med rosiner og eple, når den er ferdig heller jeg flytende akasie honning oppå, er jæævlig digg, og sunt! Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 grovt brød og magert pålegg Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 utdype mer kanskje... jeg bruker å spise noe så enkelt som kaviar og majones, makrell i tomat, sylteagurk og majones, eller stekt egg på kaviar, på brødskive. jeg synes det er jævli digg frokost, og ikke minst sunt! Lenke til kommentar
jarah Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Eggerøre, det går max tre minutter å lage. Eggerøre og røkt laks f.eks Det er <0.1g karbohydrater per egg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå