Theo343 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Stor verden, knall det, men er det noe moro da? IGN var ikke så begeistret.Akkurat som jeg mistenkte og fikk inntrykk av fra trailerne. Slik Fuel er nå er det bare en gigantisk tom verden der man kjører løp etter løp i en meningsløs jakt på bensin som man egentlig ikke trenger til noe som helst. Men til syvende og sist virker det som Fuel har gått glipp av sitt sanne potensial, og er en upolert liten gullklump som kunne vært fantastisk. Jeg har lenge fulgt med spillet Borderlands som plutselig har kommet tilbake i fokus igjen etter å ha vært knyst stille i lang tid. Jeg håpet Fuel hadde elementer av Borderlands som ville gjort det til et mye større spill. Det man sitter igjen med i Fuel virker å være et dårlig bilspill i et ekstremt stort landskap. Endret 6. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
zulo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Utrulig skuffende å kjøre crosser-motorsykkel i Fuel når den oppfører seg som en 50cc scooter, men regner med at det er bare i starten til man får kjøpt andre motorsykler. (men den så jo ut som den var tatt ut av en mad max film og har aks som en scooter ) En anna ting som er litt kjedelig er at de store områdene er ofte tomme..bare grass og litt steiner og ødelagt busker på store jorder..skulle vært mer skog,små landsbyer osv. Jeg er ikke lei enda langt i fra men har bare spilt 3-4 løp enda og jeg fikk spillet for 2 dager sia Musikken var faktisk veldig bra:P tok en pause i går og satt meg foran pcn mens fuel sto på og jeg satt og la merke til musikken i bakgrunnen fra xboxen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg venter fortsatt på Gametrailers anmeldelse av spillet. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som har fått til å forandre kameravinkel permanent? Syns kamera er mye kulere hvis du stiller det 1 "hakk" opp,vinkelen blir litt bedre, ser mer av bakken rett foran, men kameraet beveger seg ned igjen automatisk :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg