zulo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jippi cdon sendte spillet i dag. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Internett har ikke fått det enda .. :| Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Far Cry 2 er et fint eksempel på at størrelsen ikke betyr alt. Word. Har hatt mer morro på Quake1's DM6 og DM4 enn noe annet CS, UT, Battlefield og [insert random ww2-shooter] maps. Gameplay = Alt. Men kombinasjonen Colin McRae 2 følelse, dagens grafikk/lyd standard og en gigantisk verden er jo en våt drøm verdig. Endret 3. juni 2009 av Ripsta Lenke til kommentar
zulo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Internett har ikke fått det enda .. :| Hva mener du? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Internett har ikke fått det enda .. :| Hva mener du? Litt nerde humor Lenke til kommentar
zulo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Internett har ikke fått det enda .. :| Hva mener du? Litt nerde humor Åååja..jeg fant også ut at Internett ikke hadde fått den enda,til pc. ;P Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jupp, det jeg merka .. Men, kommer vel snart nordisk lansering om 3 dager. Jeg har ikke sjekka når det kom ut i resten av verden. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 spennende.... men større en daggerfall?? mulig men skeptisk:) Lenke til kommentar
zulo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Syns det så veldig sånn glatt ut på youtube når de kjørte mc ingame. Ser ut som kjøretøyet sladder når du svinger, at å svinge = sladde..det kan fort virke litt kjedelig. Vil kjøre over landskapet, ikke gli. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Syns det så veldig sånn glatt ut på youtube når de kjørte mc ingame. Ser ut som kjøretøyet sladder når du svinger, at å svinge = sladde..det kan fort virke litt kjedelig. Vil kjøre over landskapet, ikke gli. Dette er jo ikke akkuratt en simulator, så du må nåkk belage deg på noen beie svinger. Det er nokk fort teknikk og ikke kjøreferdigheter som vil telle når det skal kåres en vinner. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ergo blir det fort uinteressant om man skal kjøre badekar i "verden største spillområde", og det er alt. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja vi får sjå, fikk spillet i dag men måtte selvfølgelig jobbe overtid akkurat i dag så jeg får ikke testa før seint XD Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 gamezone har ikke fått det inn på lager enda, så vi (en kamerat og meg selv) flytta bestillinga til cdon. mene det står ikke noe om lagerstatur, og prisguiden er ikke alltid korrekt. hvordan får jeg sjekka dette? Lenke til kommentar
zulo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 gamezone har ikke fått det inn på lager enda, så vi (en kamerat og meg selv) flytta bestillinga til cdon. mene det står ikke noe om lagerstatur, og prisguiden er ikke alltid korrekt. hvordan får jeg sjekka dette? Det sto at det ikke var på lager når jeg bestilte og at det kom på lager 4-5 dager men de sendte det plutselig og jeg fikk det i går.. kansje du kan ringe inn og høre? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sweet..CDON.com har sendt ut spillet til meg idag. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 kult, spiller det nå jeg, må jobbe meg litt oppover for å få kjøpt bedre kjøretøy.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ingen norske sider som har anmeldt Fuel ennå? Skuffende Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Går enda ikke an å "kjøpe" det fra mr. internett. Men ser nå at US release er 23 juni, så mulig at man må vente til da. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Stor verden, knall det, men er det noe moro da? IGN var ikke så begeistret. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ingen norske sider som har anmeldt Fuel ennå? Skuffende http://www.gamereactor.no/anmeldelser/117491/Fuel/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg