FrodeA Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fluesopp: Fordelen med stort område er vel frihetsfølelsen. Det jeg lurer på derimot er gameplayet! De har skrytt veldig av størrelsen på spillet, og ja, det er imponerende. Men i et bilspill er det vel så viktig at kjøreegenskapene til bilene enten er gøye eller realistiske. Håper på førstnevnte i dette spillet. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fallout 3 er stort det også, men omhandler jo bare DC og litt utenfor det Hadde vært fett med et Fallout som er over hele verden. Gleder meg til fuel! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fluesopp: Fordelen med stort område er vel frihetsfølelsen. Det jeg lurer på derimot er gameplayet! De har skrytt veldig av størrelsen på spillet, og ja, det er imponerende. Men i et bilspill er det vel så viktig at kjøreegenskapene til bilene enten er gøye eller realistiske. Håper på førstnevnte i dette spillet. Far Cry 2 er et fint eksempel på at størrelsen ikke betyr alt. Lenke til kommentar
Hadouken Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ah, gleder meg til det blir sluppet ut. Jeg synes faktisk at post-apokalyptiske stiler er ganske kult, og egentlig mer interessant enn "vanlig natur". Men hva skjedde med at det skulle bli sluppet ut 28. mai? Endret 26. mai 2009 av Hadouken Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For dere som synes at det er synd med en postapokalyptisk verden, vil jeg anbefale dere å se på den offisielle traileren, før dere uttaler dere ytterligere. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For dere som synes at det er synd med en postapokalyptisk verden, vil jeg anbefale dere å se på den offisielle traileren, før dere uttaler dere ytterligere. Der ser man ja. En stor blanding av Alaska, Norge, Danmark, Sveits og Pakistan kanskje? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er jo ikke akkurat samme sjanger men EVE Online ville jo lett knust alt av motstand i en sånn konkuranse. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er ikke dette utviklet av samme team som Grid og Dirt? I så fall så er gameplayet på topp. Så dette blir nok bra! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 For dere som synes at det er synd med en postapokalyptisk verden, vil jeg anbefale dere å se på den offisielle traileren, før dere uttaler dere ytterligere. fikk backflash av motorstorm Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Kappkjøring mot naturkreftene i et åpent område 6 ganger så stort som Luxembourg får vi oppleve den 6. juni, som er lanseringsdatoen for spillet i norden. Fuel slippes til Xbox 360, PS3 og PC. Hadde vært greit å nevnt at det ikke kommer på PC før 16. juni. Endret 26. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg går utifra at dette er det største spillet som ikke har landskap generert av en datamaskin, slik som Daggerfall og FS har. FSX (Flight simulator X) har riktignok "autogenerert" landskap, men med forholdsvis mye angitt data for ethvert punkt. Jeg har add-ons som gir meg tettere mesh (høydepunkter) over hele verden (Maks 75m og minimum 10m avstand) samt alle eksisterende veier (2007), mer nøyaktige elver og kystlinjer, sights (kjente bygninger etc) i Nordamerika og Europa. Jeg har også utbedret "landclass" som angir typen landskap for hvert punkt over hele verden. Detaljgraden er dermed rimelig rik selv om landskapet er autogenerert. Har du vært ett eller annet sted på kloden vil du kjenne deg igjen på det samme stedet i min FSX verden. Spillet (medregnet add-on's jeg bruker) er litt over 20 Gb. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg går utifra at dette er det største spillet som ikke har landskap generert av en datamaskin, slik som Daggerfall og FS har. FSX (Flight simulator X) har riktignok "autogenerert" landskap, men med forholdsvis mye angitt data for ethvert punkt. Jeg har add-ons som gir meg tettere mesh (høydepunkter) over hele verden (Maks 75m og minimum 10m avstand) samt alle eksisterende veier (2007), mer nøyaktige elver og kystlinjer, sights (kjente bygninger etc) i Nordamerika og Europa. Jeg har også utbedret "landclass" som angir typen landskap for hvert punkt over hele verden. Detaljgraden er dermed rimelig rik selv om landskapet er autogenerert. Har du vært ett eller annet sted på kloden vil du kjenne deg igjen på det samme stedet i min FSX verden. Spillet (medregnet add-on's jeg bruker) er litt over 20 Gb. Men det er fortsatt ikke laget av mennesker direkte, ergo vurderte ikke Guiness World Records dette med. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 jeg skal ha dette til xboxen. jeg er ikke overbevist om at kjørefølesen blir veldig bra, men så lenge den duger så er det godt nok. spesielt når to av vennene mine også skal ha det til xbox. ser for meg noen lange kvelder på live framover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Men det er fortsatt ikke laget av mennesker direkte, ergo vurderte ikke Guiness World Records dette med. Tja... Jeg tror neppe Fuel designerene tegner hvert enkelt blad på hvert eneste tre. Det er nok en del autogenerering som foregår der også. Forskjellen er at Fuel "autogenereres" i designstudioet, mens FSX "autogenereres" runtime. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Kappkjøring mot naturkreftene i et åpent område 6 ganger så stort som Luxembourg får vi oppleve den 6. juni, som er lanseringsdatoen for spillet i norden. Fuel slippes til Xbox 360, PS3 og PC. Hadde vært greit å nevnt at det ikke kommer på PC før 16. juni. Dette var jeg ærlig talt ikke klar over. Sjekket tothegame.com, her stod det at spillet slippes over hele fjøla den 5. juni. Det er godt mulig denne siden ikke er den mest oppdaterte, men sånn er det. Hvis datoen ikke stemmer beklager jeg på det sterkeste. Endret 26. mai 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg håper at jeg tar feil, Cdon sender hvertfall ikke spillet før den 25. juni: http://cdon.no/spill/fuel-4176368 mens wikipedia hevder 16. juni >.< Endret 26. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har hørt at det utsatt til 16. juni. Ganske kjipt egentlig. Har gledet meg til dette spillet lenge. Men to uker ekstra ventetid er vel ikke så lenge. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Heisann, 16. juni er jo ikke lenge til. Jeg så på det som et halvår til, før jeg tenkte at det er 1. juni om en uke ca. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Men det er fortsatt ikke laget av mennesker direkte, ergo vurderte ikke Guiness World Records dette med. Tja... Jeg tror neppe Fuel designerene tegner hvert enkelt blad på hvert eneste tre. Det er nok en del autogenerering som foregår der også. Forskjellen er at Fuel "autogenereres" i designstudioet, mens FSX "autogenereres" runtime. Hvis "autogenerasjonen" ser lik ut hver gang er det per. def. ikke "autogenerasjon" Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Når jeg så på bildet der så ser man denne kjente "motion-blur" effekten. Syns det ofte blir litt for mye av det gode f.eks slik som Flatout 2. Litt overdrevent og blir kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg