Gå til innhold

Fuel er tidenes største spill (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare synd naturen er så kjedelig! Hvorfor ikke gi oss et frodig landskap med åkere, vindmøller, åser, fjell og innsjøer? Kunne de ikke heller brukt alpene, Norge eller Danmark som inspirasjon?

Og jo, Flight Simulator har nok et mye større areal. Snakker jo faktisk om hele kloden!

Lenke til kommentar

Jeg må si at dette høres ut som et spill jeg kan like! Har spilt mye TDU som også er et fri-kjørings bilspill. 3 timer fra ende til annen, da burde man ikke blir for fort lei av områdene. Håper bare den varierer, ikke bare er grå ørken hele tiden..

Lenke til kommentar

Grunnen til FS ikke har blitt kåret er vel manglende detaljer utfor flyplassene? Nå har jeg spilt spillet veldig lite, og derfor ikke sjekka hvordan ting ser ut når du kommer noen mil bort fra flyplassene (pleier som regel å være langt oppi lufta da..) Men hvis jeg ikke bommer, er det ganske enkle bokser på noen hauger mer bilder på.. (?)

Lenke til kommentar
Skulle da tro at Flight Simulator hadde større areal. :p

Du kan jo ikke sammenligne et fly spill med ett bilspill. (arial sett altså)

tshh

Høres jo rått ut dette at man har så stor arial og kjøre på.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

@Bruktbilen: Ja da mangler du bare å meste banen, linjene og rense opp feilene du gjør for å få opp tempoet optimalt.

Er ett slit det der, men i en battle har jeg ikke tid til å beundre banen, det er bare å planlegge og klekke ut en strategi for å slå motstanderen.

Personlig er jeg usikker på fuel dessverre, slår meg ikke som ett spill jeg kan foretrekke.

Brumme kun ute i skog og mark blir kjedelig i lengden og ellers lite taktikk involvert eller kjennskap til motstanderen.

Lenke til kommentar

Mer å utforske. Uansett så er oblivion lite hvis du sammenligner med dette.

Forøvrig er det laget Armed assault maps på 307200.0 x 307200.0 meter (skjønt disse er fanbase laget, og dermed ikke offisielle.) :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...