Insomniac Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Lyden i CS spraker på venstre høyttaler. Usannsynlig forbanna irriterende. Her har jeg akkurat satt og reinstallert windows, og blir belønnet med dette. Funket helt greit før reinstall. Asus A7N8X m nFORCE2 APU Noen som har opplevd dette før? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 sjekket at alle kablene sitter bra? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 ja. mp3 funker fint. half life funker fint. har prøvd å laste ned modden på nytt samma driten. argh Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvis det er kun i CS du har dette problemet, anbefaler jeg å innstallere hele spillet på nytt. (mod & hl) Er det noen lydinnstillinger i spillet du kan forandre på ? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 jeg har allerede prøvd å reinstallere. funker ikke... ingen lydinstillinger jeg kan endre nei. eax står aktivert, bruker samme config som da det virket. merkerlig :-? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 prøve uten EAX? det er forbanna buggy enda... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 prøvd uten eax, funker ikke. Samme skjer med musikk når jeg har winamp i bakgrunnen, og ingen lyd i cs! Med en gang jeg connecter og console gar opp fra skjermen og jeg mappet vises osv. hører jeg et sprak i venstre høyttaler. Så fortsetter denne å bare sprake, helt til det sekund jeg skriver exit i console, da blir det normalt igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 set spraking=0 i consolen? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 har du slått av spill musikk fra cd i options? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå