audunms Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Samsung I7110 har solid design med Nokia-menyer under panseret. Les mer Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bra Audun! Neste gang skal jeg være med på bilde, er sjalu på frank!! Hilsn Tor-Anders. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hehe, kan minne litt om N70 ja. Men syntes det virker som en grei telefon. Mulig konkurent til 6720 fra Nokia med samme OS, som er på vei. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det står "Series 60" gjentatte ganger. Grensesnittet heter S60, ikke Series 60. Selv om I7110 ikke Hva gjelder underholdning og multimedia, er det kameraet som blir fremhevet som C510 sitt sterkeste kort. Ikke så veldig vellyket klipp og lim her. -- Ålreit test og ganske ålreit telefon, dog noe lite kundegrunnlag. For en som ønsker candybar S60 med flott byggekvalitet er denne midt i blinken Stå på Samsung. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 AMOLED kan se så fett ut det vil. Det er fremdeles helt håpløst i dagslys. Jeg vil ha en LCD telefon; AMOLED nyttiggjør seg i massevis på ting man gjerne ikke bruker i sola, som f.eks mp3spilleren min. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nesten akkurat hva jeg er på utkikk etter. Hvordan mener dere denne er mot Samsung Ultra b og Nokia N79? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 I forhold til Ulta b vil den mest merkbare forskjellen være grensesnittet. Men i7110 kjører Symbian og S60, og dermed er en fullverdig smarttelefon, kjører Ulta b Samsungs eget proprietære grensesnitt. Ultra b er ikke en smarttelefon, og du får bare installert java-programmer. Andre store forskjeller er størrelse, vekt og skjerm. Stort sett eneste likhet de har er 5 mpx kamera og formfaktoren. N79 derimot har samme grensesnitt som i7110, og er en fullverdig smarttelefon. Her er forskjellene primært design, pris, størrelse og medfølgende programvare. N79 har f.eks. fordelen av å kunne bruke et utvalg av Nokias programmer som Nokia Maps, Nokia Sports Tracker, Ovi Store ++. Du finner dog ikke snurten av metall på N79. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det står "Series 60" gjentatte ganger. Grensesnittet heter S60, ikke Series 60. Selv om I7110 ikke Hva gjelder underholdning og multimedia, er det kameraet som blir fremhevet som C510 sitt sterkeste kort. Ikke så veldig vellyket klipp og lim her. Har ryddet litt i testteksten, takk for innspill. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvor knotete er tastene egentlig? Virker det som om det er umulig å venne seg til tastene over tid? Ser andre nettsteder også klager på tastene. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Amobil har slaktet nydelige taster før, så ikke bry deg for mye om det. Om alle testene sier det derimot så kan det jo tyde på noe. Uansett, ta deg turen i butikken og prøv mobilen. Det er nok alltids bare en vanesak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg