V82 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, kan man nedlaste pokerklient fra Microgaming å spille online poker på noen av linuxs os? Jeg bruker også mobilt bredband usb modem fra telenor, vil dette by på problemer? Hilsen xp, vista bruker Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmmm, spørs på clienten. Er den i java kan du kjøre den på mobilen om du gidder. Er den i nettlesern trenger du ikke å bekymre deg. Dog hvet ikke mye om den selv Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Last ned WINE. Det emulerer windows programmer direkte i linux grensesnittet. Vet at Pokerstars bl.a. fungerer. Bare prøv og installer de forskjellige igjennom WINE. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har selv kjørt Nordicbet sin igjennom wine og det fungerte i alle fall, vet dog ikke om det er hva du bruker. Her har du instalasjonsguider til wine om du trenger det http://www.winehq.org/download Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vis du hiver inn Ubuntu eller Debian eller derav(f.eks Linux Mint) kan du installere wine via kommandolinja: sudo apt-get install wine Lenke til kommentar
V82 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Tusen takk for raske gode svar. Klientene jeg bruker å laste ned er på ladbrokes.com og stanjames.com Jeg spurte support hos de for lenge siden da sa de kun var mulig på windows, ikke mac eller linux. La derfor på is å prøve men har en extra bærbar nå som lurte på å prøve ut et linux os på. (har aldri vært borti dette). Bruker pcn mest til poker, også film nedlastning og surfing ang mobilt bredband usb modemet til telenor funker dette som i windows? Der er det plug and play. Evnt hvilken distroer er best. MVH Endret 26. mai 2009 av V82 Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ubuntu har veldig god støtte for mobilt bredbånd (Vet ikke hvordan det er med andre distroer). Plugget i en helt vanlig mobil fra Sony Ericsson, etter noen få veldig enkle klikk så var jeg på nett. Tror støtten er like bra på andre modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå