cilia87 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 HEi! HAr misste alle bildene min fra min stor utlandsreise fordi en dust slettet alle bilden mine fra kortet mitt. Problemt er at det ble tatt et bilde (etter at alle de andre var slettet) og det bildet igjen ble slettet. Er det mulig å få tilbake bilden?? Hvis noen vet hvordan bildene kan hentes frem hadde jeg vært evig takknemlig!!! Cecilie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Prøv et program som heter Recuva: http://www.recuva.com Det er så og si selvforklarende når du først har fått installert det. Ikke det kraftigste verktøyet desverre og de jeg har hatt bedre opplevelser med koster penger. Men gi det et forsøk også spør her igjen Endret 26. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Prøv Recuva (gratis) i første omgang. Velg "deep scan" eller tilsvarende og la den søke igjennom hele kortet. Hvorvidt du vil klare å gjenopprette alt avhenger om det var ledig plass på kortet når det siste bildet ble tatt og om sektorene som ble overskrevet inneholdt informasjon eller ikke. Mest sannsynlig vil du kunne få ut en høy prosentandel av bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå