Kurt P Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Heisann, jeg blir snart 23 år. Og vet at det er en del forsikringselskaper som kjører ett skille når man blir 23 år, med tanke på premien. Hvilke forsikringselskaper er det? og hvem er billigst for meg. Jeg bor i nord i Østfold. Mvh Preben Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Forslag: Ingen her vet hvordan du bor (garasje, gateparkering), hva slags bil det er snakk om, hvor langt du skal kjøre per år, om du er medlem av noen forening som gir rabatt osv. osv. Ta opp telefonen og ring til forsikringsselskapene selv. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 IF, ring i vei, eller kanskje et annet selskap? gjør noe sjøl da, vi andre må det. du har opplysningene om bilen. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Heisann, jeg blir snart 23 år. Og vet at det er en del forsikringselskaper som kjører ett skille når man blir 23 år, med tanke på premien. Hvilke forsikringselskaper er det? og hvem er billigst for meg. Jeg bor i nord i Østfold. Mvh Preben Når man får et tilbud som er høyere enn en annen så lønner deg seg ofte å argumentere med dette. F.eks hvis IF kom med et tilbud og gjensidige er dyrere sier du til han/hun på gjensidige at If ga deg tilbud på dette...det er alltid et godt triks. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bortsett fra at det fungerer dårlig på Gjensidige. Det er ihvertfall min erfaring. De ville ikke gi meg en lavere pris enn det som kom opp i kalkulatoren, dermed mistet de meg som kunde. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 hei, Det kunne jeg faktisk ha nevnt om Gjensidige, de har derimot veldig gode priser hvis du har en avtale via YS eller andre foreninger. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jobber du i kommune er KLP billigst. Lenke til kommentar
VeronikaJeanette Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har et lite selskap som heter hylland invest. Mange venner som har bytta over til de det siste året pga prisen og ikke minst kundevennligheten/servicen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå