Lofferen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg sitter i et kontrolandskap på jobb der vi sitter 4 ganske tett, med skillevegger i mellom kontorpultene. En av de som sitter her skriver så å si konstant på msn. Ikke at det bryr meg hva han bruker arbeidstia si på, men det er den utrolig irriterende lyden av taster som blir trykket på i ett sett som begynner å bli veldig irriterende. VI andre skriver jo bare regelmessig så det ikke så mye jeg irriterer meg over dem. Men han her sitter gjerne i flere timer i strekk og taster non stop, noe som blir veldig irriterende i lengden. Det blir vel kansje litt for drøyt å gå til sjefen å be han si fra til folk at de må sluttet å bruke msn eller andre chatter. Noen som kansje har noen andre motangrep? Har også prøvd å trykke som en gal på tastaturet for å se om det er noen av de andre som blir irriterte, men det virker ikke som de blir det. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Har sagt fra litt forsiktig men det virker ikke som det hjalp. Det finnes vel kansje ikke noen lydløse tastaturer heller.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva han bruker arbeidstiden sin på er ikke ditt problem. Det er ikke uvanlig i dag å bruke MSN osv til å holde kontakt med kollegaer og samarbeidspartnere. Ta opp temaet(temaet, ikke person) med sjefen og si at dette plager deg. Å skifte ut tastaturene med noen mer stillegående er en relativt billig affære. Lenke til kommentar
Lofferen Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Ta på deg ett headset? Gjør det noen ganger, setter lyden nesten på maks. Men det er ikke alltid like passende å sitte med headsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå