Bone Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Heisann! Bruker aldri den Windows Sidepanel, men tror den kan ha sine nyttige funksjoner om man bare tilpasser den.. problemet er at det er "vanskelig" å få den frem.. tungvint! Er det mulig å konfigurere slik at man kan trykke CTRL+S (f.eks) så spretter den opp, og med samme kombinasjon så lukkes den igjen? Takker Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vet ikke om noen snarveier, men du kan bruke Ctrl+Alt+Delete og avslutte sidebar der. For å starte den igjen trykker du Win-tast+R og skriver sidebar.exe. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 hmm.. Da tror jeg du misforsto.. Jeg vil ikke avslutte den, altså å lukke den helt -terminere prosessen.. Jeg ønsker en hurtigtast for å få den til å poppe frem øverst av alle vinduene, og så "Minimere" igjen.. At når jeg f.eks surfer på nettet, eller hva jeg gjør, så trykker jeg CTRL+something, så kommer frem Windows Sidepanel med kalender, klokke notater, osv, osv, som jeg har lagt til.. også vil jeg fjerne den (altså minimere) med samme hurtigtast-kombinasjon.. (Mac har samme funksjon med en hurtigtast..) Takk igjen! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kunne vært interessant for meg og, henger meg like gjerne på her jeg. :] Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Ingen løsning på dette? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis den alt er på/aktiv, kan du trykke "windows+space", så kommer den fram/over alle vinduene Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Genialt! Vet du om en hurtigtast som "minimerer" den igjen? Man kan jo trykke ALT-TAB, men da skifter man samtidig også vindu (selv om den forsvinner) .. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Bare å klikke på vinduet du har oppe bak (det vinduet du var på før du tok fram sidepanel) så blir den gjemt igjen. Endret 11. juni 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå