HDSoftware Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Heisna Noen som kan annbefale et bra bugtracking system. Gjerne WEB basert Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 HeisnaNoen som kan annbefale et bra bugtracking system. Gjerne WEB basert Denne bugtrackeren, http://bitnami.org/stack/mantis, og den som heter trac har jeg prøvd og vært fornøyd. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bugzilla Har ikke prøvd det så jeg aner ikke hvor bra eller dårlig det er. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Har sett på den, men finner bare build for Linux. Ser jo flere steder at denskal være byggd for Windows også, men finner ikke det Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 HeisnaNoen som kan annbefale et bra bugtracking system. Gjerne WEB basert Denne bugtrackeren, http://bitnami.org/stack/mantis, og den som heter trac har jeg prøvd og vært fornøyd. Jeg har også prøvd trac og liker det godt. Trac integreres også godt med flere versions kontroll systemer, men jeg har bare brukt det mot svn. Lenke til kommentar
___ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bugzilla, som er nevnt av GeirGrusom, er enkelt å sette opp, og ikke så omfattende / komplekst at man unngår å bruke det, noe som ofte er tilfelle med bugtrackere som f.eks. JIRA. Werner Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Bugzilla begynner å bli litt gammeldags. Trac eller Redmine er veien å gå spør du meg. De gir mye mer enn bare issue-tracking. Anbefaler virkelig trac, den er veldig fin. Endret 27. mai 2009 av steingrim Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Trac er finfin dersom du ikke bruker en DVCS (git, darcs, mercurial, bazaar). Gjør du det bør du vurdere Redmine istedet. Og gjør du ikke det, så bør du absolutt vurdere det Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hm, jeg hadde planlagt å få tracene mine til å snakke med git i løpet av de nærmeste dagene ved hjelp av ymse plugins. Er det ikke verdt bryet? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vurderingen blir selvfølgelig litt anderledes når man allerede har Trac instanser enn når man vurderer noe nytt. Ser ikke bort ifra at det kan gi fordeler for deg. Selv om git støtten ikke akkurat kan kalles veldig god: "As this is for now just a proof of concept implementation, it has quite some deficiencies" http://trac-hacks.org/wiki/GitPlugin Ganske vanlig for DVCS at man har flere repo's for et prosjekt blandt annet, noe Redmine støtter bedre enn Trac. Med Redmine slipper man også å ha en instans per prosjekt, slik man må med Trac (foreløpig ihvertfall). Merk at jeg ikke har praktisk førstehånderfaring med dette, men det er mitt inntrykk etter å ha sjekket rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå