kleveng1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hallo, jeg har et problem med den ene dataen min, jeg starter opp maskinen helt normalt, men etter en stund dukker Outlook og Internet Explorer opp samtidig, jeg har sjekket oppstartsprogrammer ,men der er det ingenting. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 start>alle programmer>oppstart, ligger de der, så fjern det. ligger det ikke der gå til, start>kjør>msconfig sjekk under fanen "oppstart" og fjern haka ved programmet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Evnt regedit HKCU->Software->Microsoft->Windows( NT)->Currentversion->run HKLM->Software->Microsoft->Windows( NT)->Currentversion->run Eller du kan fjerne det mer hijackthis om det finner det Sjekk også "schelude tasks" Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå