Parius Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Nå har jeg kommet i ranken Seargant på totalranken, men har ikke fått den achivementen. Hva er galt? Må jeg komme i Seargant i en playlist? Jeg har fått Spartan Insigna men ikke de 15 gamedrscorene jeg venter på Er takknemmelig for alle tilbakemeldinger :!: Endret 26. mai 2009 av Parius Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ikke skyt meg om jeg tar feil, men tror du trenger 20 EXP totalt. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ifølge bungie.net har du fått achievementen: UNSC SpartanPromoted to Sergeant. Proven in combat, you are a Spartan. Date Earned: Tuesday, May 26, 2009 Endret 26. mai 2009 av rekyl Lenke til kommentar
Parius Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Fikk den etter jeg hadde blitt Seargant i en spesiell playlist. Problemet er løst Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 For å få den achievementen og den spartan officer så må du tjene all EXP'en i samma playlist, jeg fikk den på 13exp, lenge før jeg fikk det merket i service recordet. Spilte bare social DLC så hvis du spiller mye forskjellige playlister, så kan det ta tid, dette er det "New EXP progression system" som kom i september 07 eller noe er ikke sikker........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå