Shoo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg skal finne differansen mellom tallene i kolonne E og G, men jeg husker ikke hvordan man setter opp det her! Noen som vet? Trenger råd ASAP! Altså... Kolonne E har f.eks innkommende verdi (inntekt osv.) og kolonne G har da utgående verdi (utgifter osv.) - Jeg vil altså at Excel skal ta å legge sammen alle tallene i kolonne E også trekke ifra tallene som er i kolonne G så at jeg kan få frem resultatet av det hele i det gule feltet under "Differanse" (H17 i excel). Se bildet nedenfor: http://bildr.no/view/418568 Hvordan får jeg det her til da? Slik jeg vil ha det til, så skal altså regnestykket bli seende slik ut: Verdiene i kolonne E-Verdiene i kolonne G=Differansen Men hvordan setter jeg det opp i Excel..? Endret 26. mai 2009 av Shoo Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 "=(SUM(A1:A6))-(SUM(B1:B6))" Den gjør jobben, men er kanskje ikke den mest elegante løsningen. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Thanks a zillion! Da var det her løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå