Gå til innhold

[Løst]Minus, pluss og SUM-koden i MS Excel!


Shoo

Anbefalte innlegg

Jeg skal finne differansen mellom tallene i kolonne E og G, men jeg husker ikke hvordan man setter opp det her! Noen som vet? Trenger råd ASAP!

 

Altså... Kolonne E har f.eks innkommende verdi (inntekt osv.) og kolonne G har da utgående verdi (utgifter osv.) - Jeg vil altså at Excel skal ta å legge sammen alle tallene i kolonne E også trekke ifra tallene som er i kolonne G så at jeg kan få frem resultatet av det hele i det gule feltet under "Differanse" (H17 i excel). Se bildet nedenfor:

http://bildr.no/view/418568

 

Hvordan får jeg det her til da? Slik jeg vil ha det til, så skal altså regnestykket bli seende slik ut:

Verdiene i kolonne E-Verdiene i kolonne G=Differansen

 

Men hvordan setter jeg det opp i Excel..?

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...