Gjest bareenrandom Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg tror jeg har hemoroider. Kjennes ut som en klump oppmed anus og ser blod noen ganger om jeg tørker meg bak. (Nei, jeg ser som regel ikke på dopapiret etter å ha tørket meg xD) Bør jeg dra til lege? Finner det ikke så ubehagelig, så om det ikke er farlig/kan føre til andre problemer så kan jeg leve med det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ikke irriter den, men gå mye, så forsvinner den nok fort Lenke til kommentar
hanseskil Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 du bör känna en hårdklump i anus och en stark smärta när du går på toaletten. Det låter som du har analklåda. Besök apoteket och be om proktalsalva,hemorojdsalva etc 1 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 er det mørkt eller lyst friskt rødt blod? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 . (Nei, jeg ser som regel ikke på dopapiret etter å ha tørket meg xD)Hvordan vet du da hvordan du er ferdig med å tørke? 3 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 . (Nei, jeg ser som regel ikke på dopapiret etter å ha tørket meg xD)Hvordan vet du da hvordan du er ferdig med å tørke? Eh? Du kjenner jo det?.. :S Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 . (Nei, jeg ser som regel ikke på dopapiret etter å ha tørket meg xD)Hvordan vet du da hvordan du er ferdig med å tørke? Eh? Du kjenner jo det?.. :S Du gjør hva?!? Lenke til kommentar
Gjest Beentheredonethat Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei jeg hadde hemoroider for noen mnd siden var ikke spesiell god oplevelse Det varte ca 1 uke, og legen sa hvis de er der over to uker burde jeg komme tilbake å få det operert bort, men dette var ikke garanti for at de ikke skulle komme tilbake Ang doen jeg tørka meg så mye jeg orket så gikk i dusjen for å få det rent, så brukte jeg "Scheriproct" reseptfri salve funker bra smerten forsvinner fort. Håper det hjelper Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 det som virkelig funker er xylocain 1 Lenke til kommentar
Tora367811 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Behandling av hemoroider - no.hemapro.com Jeg mottok bestillingen alt var i orden og pillene virker kongebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå