Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mage som ballong

Gjest kdak

Anbefalte innlegg

Jeg har merket at magen min ser litt ut som en ballong. Er vanskelig å forklare, men fra brystet og nedover buler det mer og mer utover, helt ned til der penisen begynner, og bort til hoftene.

Fra hoftene går det utrolig rett utover, er en veldig brå "bakke" om dere skjønner hva jeg mener. Det hele ser i grunnen ut som en ballong.

Det kjennest ikke ut som vanlig fett, men som om det er luft der. Igjen, det minner veldig om en ballong.

Så, hvordan kan jeg fjerne denne "ballongen"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på do og slipp ut all gassen du har lagret i tarmene. Om magen din enda er lik har du enten en lekkasje fra lungene dine eller så er det vanlig fett. Da kan du enten stikke hull i huden for å slippe ut luften eller slanke deg.

Om huden din er veldig rød der den buler er det nok intern blødning. Da anbefaler jeg deg raskeste vei til sykehuset.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_truttern_*

hvis du vil ha bort magen så må du spise riktig og drikke riktig, du må huske og ha en del bevegelse om dagen kansje gå en tur på 1 time hver dag eller ta deg en sykkeltur.

det er viktig å ete ofte men lite!!

det er den beste måten å gå ned i vekt, gjort det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...