Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 WOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOHHHHOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D Whos ur daddy now ! heeeh ? This means tidlig ferie ! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Du må vel ha skole uansett, og kan vel fortsatt komme opp i muntlig? :=) Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 WOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOHHHHOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D Whos ur daddy now ! heeeh ? This means tidlig ferie ! Hvilket trinn går du i? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg kom heller ikke opp, men ja, muntligen ligger og venter. 20% sjanse, men jeg kjenner min uflaks. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Ja går gk elektro, venter bare på muntlig .. har på følelsen at jeg kommer opp 25% kommer opp av elevene så buurde gå bra... vi får se, vi får se Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kom opp i skriftlig treningslære jeg, heller det enn muntlig. Har eksamen i morgen, etter det er det så godt som ferie Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Ville heller komme opp i matte skrft en muntlig... så får håpe det ikke blir noe istedet da i guess. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 JAAAAAAAAAA KOM IKKE OPP I MUNTLIG HELLER....WOOOHOO !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå