Fockorized Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som kan linke en side jeg kan låse opp abonemang sperra på telefonen min gratis? Takk for svar Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har du bindingstid? Hvilken operatør? Hva slags telefon har du? Lenke til kommentar
ihorse Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis du har inngått en avtale med en operatør og kjøpt operatørlåst telefon er det ikke synd på deg. Vi skal ikke linke til ulovlig virksomhet her på diskusjon.no så finn en annen plass for slikt. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvor har du det ifra at det er ulovlig å låse opp sin egen telefon? Prøv http://www.unlock.no Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Telenor gjør det gratis. Kun hvis han kjøper telefonen sammen med et abonnement med 12 mnd binding, eller det er gått 12 mnd siden telefonen ble kjøpt. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei så lenge abbonementet er med bindingstid gjør de det med en gang. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei så lenge abbonementet er med bindingstid gjør de det med en gang. Det var det jeg sa. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nei så lenge abbonementet er med bindingstid gjør de det med en gang. Det var det jeg sa. Sorry, leste litt fort Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå