Ullsokk1 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ser at mange folk skriver bare "Mine innlegg" (Inkludert meg) Så lurte jeg på om det gikk ann å skaffe en "knapp" som gjorde at man la den til i mine innlegg seksjonen. Vanskli å forklare, men trur de fleste forstår meg Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har vel vært oppe før og favoritter-menyen blir nevnt. Desverre er det en egen liste som ikke går å kombinere med mine innlegg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vi har en funksjon som heter favoritter. Den kan brukes. Men jeg er enig. Det hadde vært greit med en slik funksjon slik at man slipper to steder å sjekke. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Visste ikke at vi hadde en "Favoritter" Engang jeg Men er det ikke teknisk mulig å få det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg