del_diablo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Med en litt tull og leking i registeret skrudd jeg av noen deamons Windows update og noen sjekk ting fra Windows, som den trenger trenger. Dette gjorde at Windows ikke kunne gjøre sin sjekk og deaktiverte mange kontroller i systemet(blant annet Kontrollpanel og derav). PGA dette kan jeg ikke forandre IP, instille den, Windows Update, eller skru på at deamonene den trenger for å få lov til dette. Så hvordan stiller jeg det inn uten GUI? Altså: Hvilken register-nøkler og config-filer er det som styrer dette? PS: Reinstall blir ikke akutelt med mindre noen linker til en Windows Vista Home Premium 32-bits install CD, pga at jeg har alt for mye program som ikke er bare å installere + drivere + har andre partisjoner som blir dratt ned av fabric restore DVD'nene Endret 25. mai 2009 av del_diablo Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Opdate: For en gangs skyld av de flere tusen gangene hjelpen dro seg selv inn, gjorde den endelig noe nyttig. Den ba meg kjøre dette i CMD: net start slsvc Og derretter validere. Dette reaktiverte deamonen den trengte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå