Gå til innhold

Når kan jeg forvente å ha pc'en min hjemme? Bra av komplett!


Anbefalte innlegg

H4ll4!

 

Hvor lang tid tror dere det tar å sende en pakke på 17 kg fra Oslo (?) (komplett) til Bergen sånn ca? Er meget utålmodig skjønner dere :p

 

EDIT:

 

Jeg har akkurat mottatt pc'en min fra komplett. Komplett sendte den 25 Mai, et par timer etter bestilling, og den kom idag tidlig (27 Mai kl 09.00)

 

Meget bra av komplett for en så stor pakke! Jeg vil fortsette å bruke de. :)

Endret av ela018
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
H4ll4!

 

Hvor lang tid tror dere det tar å sende en pakke på 17 kg fra Oslo (?) (komplett) til Bergen sånn ca? Er meget utålmodig skjønner dere :p

 

 

kommer an på når de bestiller

 

men bestilte du i kveld å alt er på lager, så bør det vel være der på Torsdag.

Lenke til kommentar
H4ll4!

 

Hvor lang tid tror dere det tar å sende en pakke på 17 kg fra Oslo (?) (komplett) til Bergen sånn ca? Er meget utålmodig skjønner dere :p

 

 

kommer an på når de bestiller

 

men bestilte du i kveld å alt er på lager, så bør det vel være der på Torsdag.

Jeg bestilte på søndag, og de hadde alle delene på lager. De har sendt den(Igår kl 3 faktisk). På sporing står det "Innlevert på postterminal" kan jeg forvente den iløpet av morgendagen da? eller blir det onsdag?:p

Endret av ela018
Lenke til kommentar

Når på dagen ble den innlevert på postkontor?

Er dette tidlig på dagen/morgenen så vil jeg anta pakka går med neste bil til Bergen, og da bør den være i Bergen dagen etter. Følg med på sporingen, så fort du ser pakken er på postkontoret kan du ta med deg sporingsnummeret til postkontoret, oppgi det til en kundebehandler så får du utlevert pakken - sørg for å ha med legitimasjon i tilfelle.

 

Har ihvertfall gjort det selv tidligere, så bør ikke være noe problem :)

Lenke til kommentar
Når på dagen ble den innlevert på postkontor?

Er dette tidlig på dagen/morgenen så vil jeg anta pakka går med neste bil til Bergen, og da bør den være i Bergen dagen etter. Følg med på sporingen, så fort du ser pakken er på postkontoret kan du ta med deg sporingsnummeret til postkontoret, oppgi det til en kundebehandler så får du utlevert pakken - sørg for å ha med legitimasjon i tilfelle.

 

Har ihvertfall gjort det selv tidligere, så bør ikke være noe problem :)

kl 17.00 var den inne på postkontor i oslo i dag. da går den vel med bil imorgn tidlig. kan jeg få den iløpet av dagen da?:)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til rutene til posten fra oslo til bergen, for alt vi vet kan pakken din ligge innerst, bakerst, nederst i en semi akkurat nå på vei ut av oslo... Så ja, vil absolutt si det er en liten mulighet for at den ankommer postkontoret ditt iløpet av morgendagen.

 

Selv holder jeg en knapp på at den ikke ankommer postkontoret ditt før onsdag, men som sagt, følg med på sporing så finner du ut med en gang når den blir scannet inn i filialen :)

Endret av hdata
Lenke til kommentar

Omlastningssentralen er en terminal som tar imot alle pakker som skal ut i distriktet det befinner seg i, for så å bli utlevert til ditt nærmeste postkontor. Du kan ikke hente den på omlastningssentral, da de ikke har lov til å utlevere andre varer enn de som skal til det tilhørende postkontoret der sånn( Egen erfaring ). Bestilte pc fra komplett og den lå på omlastningssentral i drammen i over en dag. Den kom på morgenen og ble sendt ut dagen etterpå.

 

-Kent

Lenke til kommentar
Omlastningssentralen er en terminal som tar imot alle pakker som skal ut i distriktet det befinner seg i, for så å bli utlevert til ditt nærmeste postkontor. Du kan ikke hente den på omlastningssentral, da de ikke har lov til å utlevere andre varer enn de som skal til det tilhørende postkontoret der sånn( Egen erfaring ). Bestilte pc fra komplett og den lå på omlastningssentral i drammen i over en dag. Den kom på morgenen og ble sendt ut dagen etterpå.

 

-Kent

 

så det vil si selv om pakken kom på omlastningssentralen idag TIDLIG (som ikke er langt unna der jeg bor), må jeg vente til imorgen? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...