iktjaan Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Var borti en XP prosessor som hadde 95+ grader på cpu temp, han hadde visst glemt å ta av lappen på kjøleribba, så den lå imellom.Maskinen nekter å starte opp mer men cpu har ingen synlige skader, er cpu dø(indre skader) eller er hoved kortet dradd med i dypet? har ikke anledning til å prøvecpu i annen maskin. er det noen som har noe erfaring på området? Lenke til kommentar
pepter Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Er nokk død ja. tar ikke mange min uten riktig kjøling før den stryker med. Lenke til kommentar
poinjabb Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Sprøstekt høres det ut som:) Sjekk kjernen...du ser fort om den er smeltet eller ikke. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 otrr hovedkortet overlver.. gjorde det på min duron (stekt) Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Oioi. Det hørtes ikke bra ut. Den har vel ikke tatt fyr da? Håper jeg... Det hørtes i alle fall ikke bra ut... hehe Høres ganske stekt ut! Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 la oss slenge på n on pølser og grille demm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå