Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva synes dere om 12-60 drev...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener at jeg har 14-62 på min. 60 eller 62 bak. Toppfart ligger på 55-60 km/t på flata og aksen er i hvert fall bra i forhold til en orginal MRX

Fy faen. Du har 14-62 med en toppfart på 55-60.

Tenk deg min med 12-60. Haha.

Venter forresten på delene. Bestilte det i går.

Lenke til kommentar
Vil nok tippe sikkert 80 km/t.

Vil anbefale deg å sette in 14 drev forran da turtallet blir lavere og det blir bedre for motoren.

Sier du det? Men jeg girer jo opp før giret rekker å komme på for høyt turtall. Da vil det ikke være noe problem, vell?

Lenke til kommentar

Akkurat nå har jeg 12 drev på min i stedet for fjorten, fordi jeg skulle på visning hos biltilsynet, og da bråker motoren mer, jeg må gire får, toppfarten er litt lavere og det virker som om sykkelen drar bittelitt dårligere også. Uansett når du kjører i toppfart på sistegiret vil motoren reagere annerledes med et 14 drev enn 12.

Lenke til kommentar
Akkurat nå har jeg 12 drev på min i stedet for fjorten, fordi jeg skulle på visning hos biltilsynet, og da bråker motoren mer, jeg må gire får, toppfarten er litt lavere og det virker som om sykkelen drar bittelitt dårligere også. Uansett når du kjører i toppfart på sistegiret vil motoren reagere annerledes med et 14 drev enn 12.

Men hvordan kan sykkelen din dra dårligere med et mindre drev foran??

Hvor stort er drevet ditt bak foresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...