Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er dere "rolige" damer hen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv kan jeg godt ta en tur på byen og drikke, men finner bare fulle, oppspjåka damer der, ikke den stille og rolige typen jeg gjerne vil ha..

Men hvor skal man finne dere hen?

Du har ikke vært inne på tanken at du leter feile plasser på byen og kanskje feile tidspunkt? De rolige jentene drar ofte ikke ut på en vanlig lørdag, men du kan kanskje finne de på de "store dagene" da veldig mange er ute. 2. juledag, påskerferier, fellesferien osv. Det er jo som regel da det er mangfolk av forskjellige typer jenter på byen.

Du leter også kanskje på de fiele utestedene. Der hvor musikken er høy og gulvet beveger på seg. Det finnes jo som oftest roligere plasser hvor der er jenter som kan ta det med ro over noen glass med vin og musikk i bakgrunnen :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_cissaman_*

God Søndags formiddag.

Etter mine erfaring så finner du ikke de jentene på utesteder og nattklubber, selv om det sikkert er noen av dem der. Tingen er det at de jentene du er ute etter er å finne på vanlige plasser som bussen, toget, bokhandleren, supermarkedet osv. Der har hvertfall jeg truffet mange av de jentene som jeg anser som kvalitets damer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...