Actibus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ser det er flere som har liknende situasjon som meg her på forumet, som sitter mye hjemme, har ikke altfor mange venner og sliter med å få flere. Jeg tenker så at det må da være noen damer i en noe liknende situasjon, noen av dere må vel også sitte mye hjemme, dere liker kanskje ikke å feste, drikke, røyke etc, selv kan jeg godt ta en tur på byen og drikke, men finner bare fulle, oppspjåka damer der, ikke den stille og rolige typen jeg gjerne vil ha.. Men hvor skal man finne dere hen? Kanskje en dør-til-dør aksjon er beste måte? "Bank, bank, er det noen sjenerte koselige jenter her?" Signing off.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Idrett? Ferie? Kafe? Muligheter er mange Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 noen av dere må vel også sitte mye hjemme. Akkurat, de sitter hjemme. Neida, folk kan du møte overalt! De aller fleste har vel noen interesser uten for hjemmets fire vegger? Trening, idrett, sport, friluftsliv osv! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er du friluftsinteressert? DNT (Turistforeningen) arrangerer en del singelturer hvor man kan treffe likesinnede av kjønn. Ellers så er det kanskje verd å prøve en av de mange online dating-sidene, som f. eks Match, Møteplassen, Q500 og en del andre, men disse er vel de mest brukte. Riktignok koster en del av sidene penger, men man kan jo nærmest spesifisere hva slags jente man er ute etter på matching-sidene og ta det derfra. Hvis dette ikke er noe for deg, ville jeg foreslått en eller annen forening/klubb innenfor noe du brenner for/liker å gjøre. Lykke til! Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) * Hopper høyt opp i været og prøver desperat å få oppmerksomhet * Joda. Ei "rolig" dame (liker vel strengt tatt heller å kalle meg for jente) her. Sliter vel strengt tatt på å stole på at jeg kan være en god venn (pga en dum ting jeg gjorde en gang), og har derfor "fjernet" meg litt. Men jeg har ikke store problemer med å få meg venner, det er bare jeg som må komme meg litt ut. Har i tillegg vært litt vel sosial og aktiv i forskjellige aktiviteter (kor, hester, cheerleading, fotball, turn, ballett ++) og har kjørt meg tom for energi. Nyter dermed å ta ting med ro nå som jeg har muligheten til det. Det er overraskende godt å ligge i gresset, mens kaninen løper rundt en. Så vet dere det. Angående hva du kan gjøre, så er det noe så enkelt som å bli med på noen aktiviteter. Det er samme hva det er, bare du liker det. Det merkes godt når man liker det man gjør Endret 25. mai 2009 av carmelita Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sjenerte jenter er vanskelig å oppdage, vel fordi de er så flinke til å ikke bli lagt merke til. Du må jobbe hardere med å finne de. Men de finnes, bare let hardere. Overalt, skole, jobb, idrett osv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hehe, fest er ikke akkurat det beste stedet å lete. Sport som noen nevner her er bedre da. Rolige jenter er vanskelig å finne, og enda vanskeligere å få god kontakt med. Skulle jeg prøvd meg på ei sjenert jente tror jeg at jeg hadde brukt msn til å blitt kjent i starten, siden det å prate med en som er sjenert og stort sett svarer med "mhm" kan bli litt slitsomt i lengden Endret 26. mai 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 På diskusjon.no. I shit you not. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hehe, er ikke spesielt sportsinterresert, men liker å ta bilder, noen som kjenner til Larvik Fotoklubb? Har tenkt tanken å starte der, men kommer liksom ikke igang. Liker også å være ute i naturen, men er ikke spesielt tilbud for det her tror jeg. Har prøvd et par slike dating sider, men er ganske sjenert selv så kom ikke så langt på vei.. Prøver liksom å ta meg selv i nakken for å prøve å finne på noe, men er ikke så lett som man skulle tru. Lenke til kommentar
introspector Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Er du friluftsinteressert? DNT (Turistforeningen) arrangerer en del singelturer hvor man kan treffe likesinnede av kjønn. Kanskje litt OT, men... har noen prøvd disse? Jeg er medlem av DNT, men har stort sett brukt medlemskapet for å få billigere overnatting på hyttene deres på mer eller mindre selvorganiserte gutteturer i fjellet. Kikka en gang på hjemmesidene til DNT da noen nevnte singelturer (har mye fri i sommer, mens det meste av venner er opptatt) og tenkte jeg kanskje kunne hive meg med på noe slikt, men fant bare turer beregnet på folk i aldersgruppa 35+. Edit: Typo Endret 26. mai 2009 av introspector Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vel, jeg kan vel beskrives som en av de, og hvor min kjære fant meg? På nettet. Jeg har sjeldent vært ute å festa, og knapt nok vært på byen, aldri vært full før jeg faktisk fikk meg kjæreste (aldri vært full sammen med andre enn han). Anyway, hva jeg holdt på med? I ungdomstida holdt jeg meg langt unna det som kan kalles festing, i stedet drev jeg aktivt med karate, var konkurranseaktiv, trente en hel masse, så jeg foreslår idrett. Etter en del år med karate, ble jeg i stedet politisk aktiv, og viet mitt liv til det. Er der fremdeles litt (men ikke så mye lenger fordi jeg har flyttet til nytt sted). I tillegg vil jeg tro forum og lignende (f. eks hobbyforum etc) er en idé. Selv har jeg vært aktiv i forum f. eks scrapbooking, fotografi, tegning, dikt og lignende. Kor eller andre foreninger er også noe å vurdere, også frivillige organisasjoner. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) feil tråd:P Endret 26. mai 2009 av jvc1986 Lenke til kommentar
JustinC Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvem du møter ute på byen, er helt opp til hvor og når du drar. Og det tar nok flaks å møte ei slik jente. Dersom du går på skole, er det et fint sted å møte. Eller gjennom venninner (om du har noen gode, kan være kjærester av kammerater og sånn også). Når hun jobber eller går på butikker funker også. For meg så jeg først dama på skolen, men snakka ikke med henne eller noe. Ikke før etter ei vennine hadde prøvd å spleise oss i et halvt år starta jeg å prate med ho. Og jeg er helt overrasket over hvor godt det har vært. Slike piker anbefales! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg fant den rolige dama jeg lette etter. Desverre gikk det til helvete. Typisk. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 rolige sjenerte damer er vel mest på nette kan eg tenke meg:p men når di er ute i helgene er di som regel bare brisne og gjømme seg litt i hjørne setter seg på ein stol eller ei trapp. Eg føle mesteparten av jenter liker å holde seg hjemme å kose litt me typen:P gå på facebook å se serier/filmer whatever. Alltid gøy å gå ut noen helger for variasjon:) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 På diskusjon.no. I shit you not. Veldig sant. Lenke til kommentar
hgunders Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har en venn som satset på www.luckylovers.net og skjøt gullfuglen. Nå gjør også jeg det Ikke så dyrt, og du kan få gratis medlemsskap ved å verve venner, legge ut linker etc. Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sjenerte jenter er vanskelig å oppdage, vel fordi de er så flinke til å ikke bli lagt merke til. Du må jobbe hardere med å finne de. Men de finnes, bare let hardere. Overalt, skole, jobb, idrett osv. Hør på Blåbær! Vi er overalt, men er veldig flinke til å ikke bli lagt merke til. Så det er bare å lete så finner du oss Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 And the search goes on:) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det finnes ikke jenter på internett. Trodde dette var vist av alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå