Lucho Gonzalez Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) kjøpte en ipod idag på nette, og jeg finner ikke ut hvordan man kan kopiere musikk eller bilder til ipoden, det står ( synkroniser) men det kommer bare (OK for å koble fra) det skjer liksom ikke noe, jeg bruker Itunes, er det andre programer som er ikke så kompliserte ? Endret 25. mai 2009 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Steg 1: Legg Musikk inn i Itunes. Steg 2: ordne musikken slik du vil ha den i spillelister eller bare la alt ligge i 1 mappe. Steg 3: Trykk Synkroniser Vips, så har du musikk på din Ipod. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Steg 1: Legg Musikk inn i Itunes.Steg 2: ordne musikken slik du vil ha den i spillelister eller bare la alt ligge i 1 mappe. Steg 3: Trykk Synkroniser Vips, så har du musikk på din Ipod. hallo og takk for din svar, men det er ikke så enkelt, skal jeg bare vente etter jeg har trykket Synkroninser, hvor kan man liksom se prossesn Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Endret 25. mai 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Muchisimas Gracias Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvis du har mye musikk så tar det jo følgelig litt tid, hvis du bare får instant "ok å koble fra" har du ingenting inne i Itunes\alt som er der ligger på Ipod fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå