McMuffin Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 For det første, jeg har aldri sett et mer evneveikt og brukerfiendtlig system enn det italienske systemet for billettbestilling på tog/buss. Altså: Jeg må komme meg fra La Spezia i Italia til Milano den 3. august, og jeg må være i Milano før kl 13.00, helst før 12. Jeg blåser i hva det koster og om det er buss eller tog. Men jeg må finne en forbindelse. Er evig takknemlig til alle som hadde giddet å hjelpe meg med dette, evt. linke til gode sider hvor jeg kan finne informasjonen jeg trenger. Takk på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 jeg fant denne tråden å tripadvisor som kanaksje kan hjelpe. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg var i Roma i fjor. Ikke bli tatt i kontroll på bussen uten billett - du får en bot på 140 euro. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Takk for hjelpen. Dog virker det som om alle linkene der er døde.. Flere innspill? Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) http://fahrplan.oebb.at/bin/query.exe/en?s...56&OK#focus Skal du ta tog fra La Spezia Centrale må du innom Roma Termini for så å dra videre til Milano Centrale. Du kommer deg ikke fra La Spezia til Milano tidsnok denne dagen. Toget går 06:51 fra La Spezia og ankommer ikke Milano før 14:29. Eventuelt må du dra inn dagen før. Busser har jeg ikke peiling på hvordan du søker. Google earth sier det er ca 22 mil fra La spezia til Milano så jeg hadde nok satset på buss hvis det eksisterer en rute der, som det sikkert gjør. Endret 30. mai 2009 av Bloodwake Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Takk for hjelpen Bloodwake. Fant en annen rute som involverer minst mulig italiensk kollektivtransport, så går for den istedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå