TLady Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei Jeg er litt bekymret over at jeg har begynt å få "menssmerter" når jeg ikke har mensen. For ca 3 måneder siden hoppet jeg over mensen og etter det hadde jeg småblødninger i 1 uke, sammenhengende. Nå har jeg hatt smerter når jeg ikke skal. Det er heller ikke eggløsning! Jeg forstår ikke hva det kan være. Burde jeg kanskje slutte på pillen? Har type og vi har regelmessig sex og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Har aldri glemt pillen og tar den samme tid hver dag. For også ca 3 måneder siden var jeg hos gynekolog for vanlig test og livmorhalskreftsprøve. Alt kom tilbake negativt, så det var ikke noe i veien. Kan noen hjelpe meg? Er det noen som har et par gode råd? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ujevn syklus og menssmerter er helt normale bivirkninger/startvansker. Hvilken type p-piller går du på? Om det er ubehagelig kan du gå til legen og bytte til en annen type piller Endret 26. mai 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg