Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ringe brødre / søstre av kjæresten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo starte med å høre hva begrunnelsen er. Noe må det jo ligge i det siden det er så intenst.

det har aldri skjedd altså, hehe, det var bare en diskusjon vi hadde :p Så eg var litt redd for at eg er alt for streng eller hva, hehe.

Lenke til kommentar
Så lenge du ikke tenker i retning utroskap (som du jo skriver at du ikke gjør), er det vel ikke å være streng? :p da er det jo bare snakk om en uvant tanke, noe en ikke synes høres normalt ut

Sant nok, men for hu var det noe hun ikkje hadde tenkt over engang, så da begynner eg å lure på hva som får meg til å tenke så annerledes :p

Lenke til kommentar
Så lenge du ikke tenker i retning utroskap (som du jo skriver at du ikke gjør), er det vel ikke å være streng? :p da er det jo bare snakk om en uvant tanke, noe en ikke synes høres normalt ut

Sant nok, men for hu var det noe hun ikkje hadde tenkt over engang, så da begynner eg å lure på hva som får meg til å tenke så annerledes :p

Ja får du nesten bare slå tiden med ro, også se hvordan det går framover. Kanskje det også ble en ettertanke for hun også? : P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...