ZealD Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Heisann. Jeg og kjæresten min hadde en liten diskusjon, og jeg og hu hadde helt delte meninger om emnet. Grunnen til at jeg lager denne tråden om det er at jeg vil vite om det er jeg som er helt på jordet ang. hva jeg mener om saken, eller om mitt syn på det faktisk er normalt. (Vi er 20 år begge to) Emnet: Hva jeg ville syns om at hu ringte min stebror og prata med han i timesvis på fast basis. Hva hu syns om at jeg ringte søstera hennes og prata med henne i timesvis på fast basis. Ingen av oss har gjort noe av dette, men synet var helt delt. Mitt syn er at om jeg hadde funnet ut at hu å min stebror hadde drivi å prata sammen på telefon på fast basis så hadde jeg reagert kraftig. Syns overhode ikkje hu har noe som helst å gjøre i kontakt med min stebror, hverken på telefon eller annet enn å prate med han o.l. når hu er på besøk hos meg. Hennes syn var at dette var helt greit og at hu overhode ikkje hadde tenkt over det engang om jeg ringte hennes søster på fast basis og prata med henne i timesvis. Hu hadde med andre ord syns det var helt greit. -- Det jeg da vil vite er om det er jeg som har et veldig strengt syn på det eller hva. Siden det for meg virker helt opplagt at det er slik jeg ser på det som er "riktig". Hehe. Takker for svar og tilbakemeldinger ^^, Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Du har et veldig strengt syn på dette. Hva er du redd for? Hvis hun finner en god tone med stebroren din og har ting hun vil prate om med han så burde du se på det som en positiv ting. At hun knytter bånd med din familie styrker båndet mellom dere to. Ville du ha følt det samme om det var søsteren din hun hadde pratet med? (hvis du har/hadde hatt en søster) Edit: Jeg vil gjerne høre begunnelsen din for at hun ikke skal ha noe med broren din å gjøre. Endret 25. mai 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
OPL Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hun kan vel bli god venn med din stebror ? Syns det hadde vært helt greit om dama mi (om jeg hadde hatt dame) blir god venn med min bror, syns det faktisk hadde vært veldig bra. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Det er mulig jeg har et veldig strengt syn på det, jeg vet jeg er en litt sjalu type på noen områder. Jeg vet egentlig ikkje hva eg er redd for.. Hadde det vert broren min det var snakk om hadde eg egentlig ikkje tenkt over det så mye heller, hadde det vert søstera mi så hadde eg syns det var kjempekoselig. Det er nok mulig at det har noe med at jeg ser på det å prate med noen i telefon i timesvis er noe kun kjærester gjør, da jeg aldri har gjort det med noen andre enn kjæresten min. Ja, men takk for svar iallefall, fikk meg til å tenke litt Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hadde nok reagert som deg. Forsåvidt heelt greit om hun hadde hatt mye og god kontakt med broren min, men å snakke med han timesvis på fast basis er og blir for drøyt for min del. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er mulig jeg har et veldig strengt syn på det, jeg vet jeg er en litt sjalu type på noen områder. Jeg vet egentlig ikkje hva eg er redd for.. Hadde det vert broren min det var snakk om hadde eg egentlig ikkje tenkt over det så mye heller Du stoler nok ikke helt på stebroren din. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Lar dama mi ha minst mulig kontakt med brødrene jeg. Ser ikke vitsen, og det er jo ikke de som hun er interessert i. Hadde sikkert vært greit å snakket sammen hvis hun kom hjem til meg, men at de skal drive å ringe hverandre å prate i timesvis høres mer tvilsomt ut for meg. Det er ihvertfall ikke vanlig i mitt syn. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det spørs helt på hvordan stemningen rundt det hadde vært. Hadde dama pratet mye med hvilken som helst gutt, inkl familiemedlemmer men gjort det helt åpenlyst ville jeg ikke lagt veldig mye i det. Hadde hun der i mot forlatt rommet hver gang de ringtes, ikke ville nevne hva de snakket om, og holdt det hele veldig hemmelig og skjult ville det nok fremskapt en reaksjon. Hvilken reaksjon kan jeg ikke svare på før jeg evt står midt i det Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Det spørs helt på hvordan stemningen rundt det hadde vært. Hadde dama pratet mye med hvilken som helst gutt, inkl familiemedlemmer men gjort det helt åpenlyst ville jeg ikke lagt veldig mye i det. Hadde hun der i mot forlatt rommet hver gang de ringtes, ikke ville nevne hva de snakket om, og holdt det hele veldig hemmelig og skjult ville det nok fremskapt en reaksjon. Hvilken reaksjon kan jeg ikke svare på før jeg evt står midt i det Hehe! Ja, det er sant som du sier der Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hadde nok reagert som deg. Forsåvidt heelt greit om hun hadde hatt mye og god kontakt med broren min, men å snakke med han timesvis på fast basis er og blir for drøyt for min del. Skriver lett under på den. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvis du ikke har en storebror og dama di har ei pen storesøster, er det win-win da? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er nok enig med deg her TS =) Er jo ikke naturlig i det hele tatt, og som noen andre foreslår at det "styrker båndet dere imellom" er ihvertfall helt på jordet ^^ Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ser egentlig ikke helt problemet. Mye av dette har med å kunne stole på hverandre å gjøre. Og om du/hun ikke kan snakke med søsken av dere, så ja...da vet jeg ikke helt. Greit å kunne være skeptisk for å snakke som om de var sammen, men å snakke som to normale mennesker er vel ikke et problem? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Så lenge hun ikke gjør det mens jeg vil ha tak i henne, gir jeg faen. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hehe, sant nok J@cob. Da ville han vært en "hindring". Som det TS framlegger. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nå er det forskjell på å snakke sammen av og til på telefonen eller når du og henne møtes, enn å ringe til han med vilje og snakke timesvis til vanlig. At hun hadde snakket med stebroren min av og til ville ikke gjort meg noe, men ville reagert hvis hun ringte direkte til han mange ganger i uken å snakke sammen i timesvis Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sant nok, kanskje ikke akkurat det jeg fikk fram i min forrige post. Men av naturlig sammenkost er det jo normalt å slå av en prat. Men ikke som Fred7555 tilsier her. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Var mer den delen å prate sammen i timesvis jeg mente, om det ikkje kom godt nok frem i starten Lenke til kommentar
pwned Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hadde ikke reagert på det som i retning utroskap, at kjæresten hadde vært intr. i søsta mi og omvendt derimot hadde jeg reagert på det fordi det hadde vært merkelig Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Hadde ikke reagert på det som i retning utroskap, at kjæresten hadde vært intr. i søsta mi og omvendt derimot hadde jeg reagert på det fordi det hadde vært merkelig ja, det er akkurat det jeg også mener Ser ikke på det som utroskap i det heletatt, syns bare det er veldig merkelig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå