Gå til innhold

t610 vs sl55

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eivindkn: legger du kamera til grunn så er jo SL55 et mye bedre valg. SL55 selges med kamera og har mye høyere oppløsning på bilder enn T610. Kameraet på T610 er rett og slett ubrukelig til annet enn MMS-bilder.

Kalender har selvsagt SL55 også ;)

SL55 vinner på design og kamera , T610 vinner på display og bluetooth.

Lenke til kommentar

Nåja..... S55 har jo siklefaktor den og, men t610 besvimer man nesten av.

(Noen mener jeg har en tendens til å overdrive litt) Men kameraet til S55 suger jo fortsatt. Skal man ha et kamera som tar bilder det faktisk er verdt å se på (utenom på mobil) så kjøper man et vanlig digitalkamera!

Lenke til kommentar

levlex:

1: har du sett disse mobilene in real?

(personlig vil jeg beskrive T610 som en Volvo og SL55 som en, ja selvsagt, MB SL).

2: Kameraet til SL55 (eller S55 som du skrev) er faktisk markedets beste mobil-kamera. Hvis du synes det er dårlig, lurer jeg på hva du mener om T610-kameraet...

Tror det er en litt overdrevet T610-hype på forumet her. Det er faktisk snakk om en ganske så kjedelig mobil. Avhenger selvsagt av hva man er vant til fra før... Personlig ble jeg skuffet fordi jeg trudde den ville være mye bedre :-?

Lenke til kommentar

Men du vil fortsatt ikke få noe særlig bedre dekning på SonyE-mobilen din. Antennen er fortsatt like dårlig :wink:

Dessuten, det der er jo ingenting spesielt for SonyE. BT headset har man jo til andre mobiler også :)

Lenke til kommentar

og antenner finnes til andre telefoner enn Siemens også da ...

Men skal du gjøre noe hjemmemek er det vel bare å putte en kobberkabel opp etter flaggstanga el. på hytta og surre denne rundt enten mobilen din eller hodet ditt. Begge deler skal funke like bra, men alternativ 1 er kanskje det tryggeste...

Lenke til kommentar
levlex:

1: har du sett disse mobilene in real?

(personlig vil jeg beskrive T610 som en Volvo og SL55 som en, ja selvsagt, MB SL).

2: Kameraet til SL55 (eller S55 som du skrev) er faktisk markedets beste mobil-kamera. Hvis du synes det er dårlig, lurer jeg på hva du mener om T610-kameraet...

Tror det er en litt overdrevet T610-hype på forumet her. Det er faktisk snakk om en ganske så kjedelig mobil. Avhenger selvsagt av hva man er vant til fra før... Personlig ble jeg skuffet fordi jeg trudde den ville være mye bedre :-?

Øh........ Har du peiling på digitalkameraer???? En megapixel, altså 1024x768 er sugekvalitet i bildeverden. På data er det ok. MEN in the real world så er det dasskvalitet. Et vanlig analogt kamera har ca. 6-10 megapixler hvis man prøver å sammenligne. (Det er extremt vanskelig) S55 har 640x480 som er UNDER sugekvalitet! Det vil seff si at t610 bilder nesten ikke kan sees på da...... Det duger knapt til mobilfremvisning :(

S55 er fin, men du overdriver ekstremt den telefonens kvalitet. For seriøst:

Den er fin og grei. MEN t610 er generelt spesifikasjonsmessig BEDRE. (med unntak som feks. java)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...