Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd angående fortid?

Anbefalte innlegg

hei. i fortiden min er jeg blitt utsatt for to homser og etter det har jeg begynt å være mye mindre med vennene mine pågrunn av at jeg er redd for at det skal skje igjen(jeg er en gutt hvis du ikke har skjønt det). så nå trenger jeg tips med hvordan jeg kan få tilbake tilliten til gutter for nå er jeg ganske alene og usosial

Endret av guest1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du bør bruke redigeringsknappen og skrive mer utfyllende, for måten du skriver på nå minner om en ensom gutt som har lyst på napp på kroken. Når de som leser det du skriver samtidig skal drite i det du skriver så sier det seg selv at redigeringsknappen er et bedre alternativ.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Du er utsatt for noen homser? Utbroder gjerne.

okei. først så var de som vanlige venner, men så begynte de for f*** meg og mase på og knulle og han ene homoen tok for f*** meg og kyssa meg den stygge dr*****. det høres kanskje ikke så ille ut her, men og så bli plaga med det i 3 år etterpå da blir det jævli irriterende og ihvertfall med tanke på at de tror det er jeg som er homoen og ikke dem(nei jeg er ikke homoen). og det hjelper ikke å si noe til de som plager meg. og de som er homsene tror fortsatt at jeg er venn av dem selv om jeg har sagt at jeg hater dem og at de er stygge i hue osv.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, må jeg be debattanter ærbødigst, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '13' innlegg slettet fra tråden. I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Herreminjuledag. Dette blir bare så ille du gjør det til selv. Det er fortid, og dermed totalt irrelevant for din nåværende eksistens. Så lenge DU klarer å komme over det, glemme det og si fuck it, det har skjedd og jeg trenger ikke gjøre no sånt igjen, så er det alt som betyr noe. Om du klarer å bare gi faen i hele saken og alt som nevnes om den kommer alle rundt deg til å i stor grad glemme det. Derimot jo mer du forsvarer deg eller snakker om det, jo mer nører du opp under ilden og gjør det verre for deg selv.

Let it go... og gi faen i dine fortidige, dårlige opplevelser. Det tjener ingenting å holde fast på dem.

Endret av Partlow
Lenke til kommentar

Det eneste du må gjøre er å se fremover og ikke bakover.

Dette skjedde for.. 3? år siden. Det er absolutt ikke noe du kan gjøre med det, annet enn å innse at dette faktisk skjedde for 3 år siden, og ikke har en verdens ting å si med hva du gjør i morgen.

Lær deg å smil og le av det, og heller ta en spøkefull tone på det, så kommer nok alt til å bli så mye bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...