gixer Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 HAHA! Ligger nesten på gulvet og ler! Ikke mail bomb meg! Trur ikke helt at vi deler samme sans for humor.... Jeg skjønner ikke helt hva som er morsomt. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 http://www.bonzi.com/bonzibuddy/bonzibuddyfreehom.asp Fritt for å ikke prøve Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg hate Bonzi Buddy nesten like mye som jeg hate Gator. Gator er enda værre spør du meg I en lære-bok i IT jeg har, så har de diverse screenshots i boka for å illustrere. og gjett, joda der er Gator.. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 støgge frosk har lyst til å kverke han hver gang jeg ser han Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 helvete har lyst å dabbe han trodde dabbe betød noe annet enn det jeg regner med du mener... Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Blir mildt sagt forbanna når jeg tenker på bonzi & gator. Jeg priser herren for at vi har ad-aware Lenke til kommentar
KAS Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Noen som har erfaringer (litt seriøst, ikke bare lagt det inn, hørt det er spyware/drittprog og fjerna det) med Bonzi Buddy, som kan skrive litt om hvordan det fungerer og hva det kan brukes til? Er det så "ubrukelig" som alle skal ha det til? Dette ser ut som noe som søstern kunne likt.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Ad-aware fjerner det stygge trynet. http://adaware.com MVH Øyvind Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Vell, tror ikke det finnes noen medisin som hjelper avarten meg. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Ad-aware fjerner det stygge trynet. sier han mens han bruker den avataren Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Skulle gjerne hatt det stygge froske tryne i avtaren min, men orker ikke tanken på dytte meg inn på de lame sidene dems. Men den apen er jo genial som en avtare Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Idiotene i Gator.com tar meg ikke fem øre for å kverke, forbanna dritt og infiserer maskinen din på alle mulige måter. Måtte alle som lager Ad/Spyware dø på den verst tenkelige måte. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 http://www.bonzi.com/bonzibuddy/bonzibuddyfreehom.asp Fritt for å ikke prøve Hvis man ikke enabeler "plugins" i Opera, får man bare opp en blank side. Surfer som oftest med plugins disablet Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Heahea! Husker jeg hadde den turbo irriterende apen på min gamle maskin, han var fæl! Begynte å synge hele tiden og startet å laste ned masse piss på min gamle isdn linje. nei, ikke no mer lilla aper på mine fremtidlige maskiner. 8) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvordan klarer dere å instalere Bonzi Buddy eller Gator uten at dere vil det? Eg kjenner mange som har instalert uten å ville det.... Det er berre å trykke NO!!! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Ja, men hvem er det som gidder å lese alle spørsmålene når et program instaleres? Og ikke minst, alt man vil godta! Det siste gidder jeg aldri! MVH Øyvind Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Heldigvis har jeg aldri blitt plaget med slike programmer.... 8) Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår meg på folk som frivillig installerer gator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå