Luske_Ludvig Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Nice bilde? Opp med hånden alle som har et forhold til det trynet. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Bonzi Buddy eller no.. Noe ekstremt bullshit Lenke til kommentar
norway Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 spyware , en orm så legger seg overallt på PC`en , og er vanskeli å ble kvitt....Noe sånt... Lenke til kommentar
umy Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 kan noen forklare hva i helvete detta handler om? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Avataren hans? Den STYGGE Apen som ødelegger etc.. STYGG Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Bonzi Buddy eller no.. Noe ekstremt bullshit Tror det er noe sånt ja Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Med linux slipper man heldigvis apekatter som herjer rundt i maskinen. 8) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Med linux slipper man heldigvis apekatter som herjer rundt i maskinen. 8) ...eller man kan tenke litt før man installerer "anbefalte tilleggsprogrammer" når man bruker Windows... Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 (trykk på styggen) Stygge Bonzi Buddy... For ca. 1 år sidan var han ei plage på nettet (for meg iallefall), har ikkje sett/høyrt noko til han på ei stund. like så greit :wink: Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 helvete har lyst å dabbe han Lenke til kommentar
formann Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 De som har laget og gitt ut det programmet fortjener å smake mailbombing og DDOS.. håper de brenner med den råttene adware/spyware dritten sin.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg hate Bonzi Buddy nesten like mye som jeg hate Gator. Gator er enda værre spør du meg Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 fin avatar term, vil du fortelle mer? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 skjønte ikke at det var avataren det var snakk om jeg den er stygg Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 HAHA! Ligger nesten på gulvet og ler! Ikke mail bomb meg! Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 En svenske i klassen min tilbake i tiden fikk den apen på maskinen sin en dag. Han fikk den aldri vekk igjen og etterhvert ble svensken spamma så mye med dritt at han ble psykisk skada. Stakkar søta bror. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Papegøyen var jo mye kulere enn Apekatten da Husker han drev og koblet seg på internett på egenhånd og begynnte å lastet ned allslags progammer og dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå