Gå til innhold

Den store "håne-drittsekker-på-youtube" tråden

Galexon

Anbefalte innlegg

Tittelen er kronglete ja, men jeg opplever så mye usaklige kommentarer på YouTube at det er rett og slett komisk.

Derfor lager jeg denne tråden, og oppfordrer alle til å copy-paste alle morsomme, usaklige eller rett og slett høl-i-huet-kommentarer fra YouTube.

Selv vil jeg bidra med denne;

(video: http://www.youtube.com/watch?v=imUnHTE9Ir0 )

Min kommentar, som åpnet for "konflikten" :

- Comment at video description: If the weapons were used against you, your familiy and everyone you loved, it would not be cool at all.

Think about all the innocent lives that have been lost during the war in both Iraq and Afghanistan. They havn't done anything wrong, except from being in the wrong place at the wrong time.

Til svar fra en bruker usmcsniper92 får jeg servert følgende gloser i retur:

- OMG...really am I reading this right now....youre a god damn idiot...who gives a shit about their "innocent" people...they killed thousands upon thousands during 9/11 and thats not the only reason we're over there....wrong place at the wrong time? damn, really? YOU ARE PLAIN STUPID...bombings in 1992 was wrong place wrong time huh? 9/11 was wrong place wrong time huh? "Oh Im flying this plane and there's a fuckin building...oops wrong place wrong time" yea ok u stupid ass mother fuckin bitch

Jeg trodde rett og slett jeg skulle dø av latter når jeg leste dette. Makan til usaklighet, og så ulogisk svar, skal en lete lenge etter. Han oppfattet tydeligvis ikke hva jeg mente med kommentaren.

Jeg utfordrer dere nå til å dele deres YouTube-historier med oss andre på forumet.

Ikke vær redd for å nevne brukernavn, da er det bare lettere for oss andre å styra unna disse :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå forventet jeg en liste med videoer om StarWars-kid, Numa Numa guy, Halo-kid og han tidige i orange t-skjorte som danser crazy til en eller annen dans mens broren synger... Jeg finner aldri den videoen igjen :(

Men wtf, mine innlegg, har bare 1 tråd der nå, så må jo ha noe fra OT-baren så jeg kan klikke mer raskt inn :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...