johome Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Jeg prøver å installere Microsoft recovery console , men får det ikke til. 1: Fra siden til Microsoft: 2: Gjør så dette : 3 : Denne meldingen kommer opp: 4 : Fra diskbehandling : 5 : Prøver så med bokstaven h : 6 : Nytter ikke , dette dukker opp : 7 : denne meldingen skal dukke opp når recovery console er installert (har klart det før ) Endret 26. mai 2009 av johome Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Johome, du må ikke skrive D:\ ...osv, når din cd rom er H: Det vil bli H:\amd64\..... Lenke til kommentar
johome Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Har prøvd på det tidligere , men gjorde et nytt forsøk nå : Da dukker dette opp : Jeg har installert Intel Matrix , og de to F1 diskene er nå satt opp i RAID 1. Kanskje Intel nekter meg å installere recovery console ? (det tviler jeg på) Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Å ff ... Jeg må videre ... Blir vel nødt til å prøve meg på Dskprobe før jeg kan ha multiboot. Denne gangen må det gå bra ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå