MailMan13 Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Det finnes sikkert bedre forum for dette spørmålet, men jeg prøver: Når jeg har laget et litt større kart i UnrealED og enten prøver å legge til en ekstra lyskilde eller prøver "Rebuild BSP" får jeg feilmeldingen "General protection fault" og programmet lukker seg. "URender.etellerannet" er stort sett det siste som står i loggen før det skjer. Først trodde jeg det var noe med skjermkort eller drivere til det, men UnrealED kjører i software så lenge man er i skrivebordet. Samme skjer uansett om jeg overklokker eller ikke. Specs følger: MSI K7T-Turbo LE Athlon [email protected] 512MB Apacer SDR RAM Gainward GF2Pro/450 (Detonator 20.81) WinME (ja, jeg vet...) [ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2001-10-10 11:34 ] Lenke til kommentar
Master K3 Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Har du installert unrealed fix 4? http://www.unrealtournament.com/editing/utilities.html Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 12. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2001 Nei, men så vidt jeg har skjønt skal den bare fikse den "runtime error" feilen som mange får når programmet starter. Likevel verd et forsøk... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Jeg har nesten samme system oppsett som deg (MSI K7T Turbo, GF 2 Pro, Win Me, 512 MB SDRam, 1.3 Ghz amd), og det fønker som bare det hos meg. Har du patchet UT til aller siste versjon (ver 436)? Denne inneholder også oppdateringer for UnrealEd. Orginal versjon av UT og Unreal inneholder UnrealEd 1, mens i de siste patchene ligger UnrealEd 2 som er mye bedre og mye mer stabil. Har du prøvd å kjøre med Direct3D i preview-vinduet? En kan også kjøre UnrealED i OpenGL ved å editere i UnrealED.ini. Skjer dette for alle maps? Skjer dette hvis du rebuilder noen av de brettene som kommer med UT (bør vel kanskje lagre under nytt navn først)? Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Litt utenom emnet, men: Bare vent til Unreal II kommer ut, med en ny versjon av UnrealEd ! DA skal jeg lage maps som bare F**** !!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå