Gå til innhold

UnrealED problem...


MailMan13

Anbefalte innlegg

Det finnes sikkert bedre forum for dette spørmålet, men jeg prøver:

 

Når jeg har laget et litt større kart i UnrealED og enten prøver å legge til en ekstra lyskilde eller prøver "Rebuild BSP" får jeg feilmeldingen "General protection fault" og programmet lukker seg. "URender.etellerannet" er stort sett det siste som står i loggen før det skjer.

 

Først trodde jeg det var noe med skjermkort eller drivere til det, men UnrealED kjører i software så lenge man er i skrivebordet.

 

Samme skjer uansett om jeg overklokker eller ikke.

 

Specs følger:

 

MSI K7T-Turbo LE

Athlon [email protected]

512MB Apacer SDR RAM

Gainward GF2Pro/450 (Detonator 20.81)

WinME (ja, jeg vet...)

 

[ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2001-10-10 11:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har nesten samme system oppsett som deg (MSI K7T Turbo, GF 2 Pro, Win Me, 512 MB SDRam, 1.3 Ghz amd), og det fønker som bare det hos meg.

 

Har du patchet UT til aller siste versjon (ver 436)? Denne inneholder også oppdateringer for UnrealEd. Orginal versjon av UT og Unreal inneholder UnrealEd 1, mens i de siste patchene ligger UnrealEd 2 som er mye bedre og mye mer stabil.

 

Har du prøvd å kjøre med Direct3D i preview-vinduet? En kan også kjøre UnrealED i OpenGL ved å editere i UnrealED.ini.

 

Skjer dette for alle maps? Skjer dette hvis du rebuilder noen av de brettene som kommer med UT (bør vel kanskje lagre under nytt navn først)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...