siljeis Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Shoot! Forventninger, tanker, øvelser etc. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ettersom norsk hovedmåk kun hadde én oppgave, vil det ganske sikkert komme en tosvarsmodell på sidemål i år. I tillegg vil jeg regne det som ganske sikker at det moderne prosjekt blir sentralt. Jeg gleder meg ikke til å måtte slå opp annethvert jævla ord.. Lenke til kommentar
siljeis Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Ikke jeg heller. Siden jeg ikke kan nynorsk er ikke ordlisten til særlig stor hjelp heller, ettersom ordene står på nynorsk.. Har ikke lykkes i å finne en bokmål-nynorsk ordbok enda, finnes det egentlig? Lenke til kommentar
tryvis Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 I min står det bokmål-nynorsk liste bakerste i nynorsk ordlista. Lenke til kommentar
Aquageek Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ikke jeg heller. Siden jeg ikke kan nynorsk er ikke ordlisten til særlig stor hjelp heller, ettersom ordene står på nynorsk.. Har ikke lykkes i å finne en bokmål-nynorsk ordbok enda, finnes det egentlig? Ja, det finnes^^ http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.as...n=9788202276690 Lenke til kommentar
siljeis Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Herlig, tusen takk! Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som har en fin mal om tolkning av korte tekster. Regner med at det kommer nå i og med at det ikke kom på hovedmål eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå