Swixcap Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Hei Skal sende et seilbrett med seil og utstyr fra Oslo til Tydal (rett ved Trondheim). Pakken veier ca 15 kg. Hvordan er enkleste/tryggeste/billigste/raskeste måte å sende den? takk Endret 25. mai 2009 av Useless Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Google søk gir meg ingen svar. Noen som kan svare meg ? Det haster en smule... Lenke til kommentar
nls Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 raskest/billigst pleier å være motsetninger for fraktfirmaer enklest er noe annet tryggest noe annet igjen, men for så store sendinger regner jeg med at uansett hvilket firma du velger så blir det registrert og forsikret. Posten sender det for 316 kr som en smartpakke, det tar 1-5 dager, det er nok det billigste. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 takk for svar Jeg regner med det ikke bare er å levere pakken på postkontoret med mottager og avsenders adresse? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Smartpost er vel bare mine esker? Egenembalert norgespakke er vel uanset en mulighet sålenge pakken din er mindre enn disse kravene: - Maks lengde: 240 cm - Maks lengde pluss omkrets: 360 cm Vekt er opptil 35kg, så det er ikke noe problem. Pakken er da også forsikret opptil 10.000 kr. hvis noe skulle skje, men husk at den må være skikkelig pakket inn. 224 kr. må du ut med for en slik pakke. Lenke til kommentar
nls Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 ja, ok kall det Norgespakke egenemballert, koster fortsatt 316 kr, 224 kr i grunnpris 10-25kg + 92 fordi den er over 120 cm og faller i kategorien spesialgods. Du kan levere den inn på et postkontor, fyll ut et adressekort i kassen der. Regner ikke med at Posten har noe du kan pakke inn noe så omfattende i så den delen må du jo fikse selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå