tormoddf Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 En akrobatisk tordengud går løs i storbyen. Les mer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hadde det vært til PC skulle jeg da elsket det.. men nei da.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Og hvorfor skulle det ha vært på PC når det funker perfekt på konsoll? For min del for å ta et eksempel så er GTA også best på konsoll, selv om jeg opplevde spillet først på PC. Har selv spilt demoen og var stor fornøyd. Plukker opp spillet på onsdag Endret 25. mai 2009 av Luchy Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Av den enkle grunnen at ikke alle eier en PS3. Syntes hele ideen bak eksklusive spill er helt bak mål. Alle spillene fungerer utmerket på alle platformer (360, ps3, pc). At de dropper PC grunnet priatvirksomhet forstår jeg, men andre konsoller? Meh... Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Piratvirksomheten florerer på Xbox360 Vil du unngå pirater? Utgi på PS3 Lenke til kommentar
bendik920 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 rart at dere alltid gir dårlige karakterer til ps3 eksklusiver. dere har den eneste anmeldelsen jeg har sett under 9/10. InFamous er et fantastisk spill, ihvertfalld det jeg selv har testet og sett Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er så lei av å høre/se slike kommentarer. Er helt grei karakter det så lenge han begrunnet hvorfor. Bra anmeldelse Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 rart at dere alltid gir dårlige karakterer til ps3 eksklusiver. dere har den eneste anmeldelsen jeg har sett under 9/10. InFamous er et fantastisk spill, ihvertfalld det jeg selv har testet og sett Var det derfor killzone 2 fikk såpass høy karakter Lenke til kommentar
bendik920 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 killzone 2 fikk veldig lav karakter hvis jeg husker rett.. eller var det gamer.no? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 killzone 2 fikk veldig lav karakter hvis jeg husker rett.. eller var det gamer.no? Tja si det ja. KZ2 og Resistance 2 var i mine øyne ufullstendige anmeldelser der skribenten så vidt hadde spilt spillet. Resistance 2 hadde enorme mangler i anmeldelsen når det gjaldt multiplayer delen (som jeg fortsatt sitter og koser meg med lenge etter at jeg har mestret spillet 100%) og det samme skjedde ved KZ2 anmeldelsen. Nå forsåvidt kan jeg nok si at jeg har spillt Infamous og er faktisk av den samme mening som anmelder om at kontrollsystemet har kunnet vært bedre, dvs litt mer finpolert men det morsomme er jo at jo mer man spiller jo mindre irriterende blir det sånn at til slutt merker man ikke det som irriterte i begynnelsen. Personlig mener jeg at Karakteren på dette spillet er mer enn 8er enn en 7er, men det er en del irritasjonsmomenter som faktisk bør bli forandret i en kommende patch (oppførelsen til et par fiender som kan oppdage deg langt unna uten at du kan nesten se dem) for at spillet skal virkelig fortjene en 8er. Men moro er spillet definitivt hvis du liker slike spill , likte du star wars force unleashed så bør du ikke nøle med dette spillet da det er langt mer fritt en overnevnte. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde sett fram til inFamous lenge men må si at demoen skuffa innmari, det er jo bare en milliard udødelige fiender som tilfeldig hvis ser deg med en gang og skyter for som f. selv om du lissom går passift med bomsene langs gata, skjer med at de bare ser deg sånn på under et milli sekund fra et hus tak på 2000 m.o.h en halv mil unna og skyter på deg selv om du står gjemt bak 100 trær.... Urealistisk teit. Men etter hvert så må jeg si at det er mange muligheter hvor du kan løpe rundt og drive street running eller lage lyn nedslag 2000x midt i gata foran deg Men litt synn med alle de små oppdragene med en milliard fiender som bare gjør det kjedelig og uendelig dødt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er det foresten noen andre her som bare får demoen på Fransk og at det ikke går an og bytte språk? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er det foresten noen andre her som bare får demoen på Fransk og at det ikke går an og bytte språk? Jepp. Min demo er også Fransk.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lol epic fail? Har de klart og mekke alle på kun fransk? Lættis. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Lol epic fail? Har de klart og mekke alle på kun fransk? Lættis. Hvis du setter PS3-en til engelsk språk skal du slippe fransken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg