cruelphotography Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ingrid fikk løst på iskaffe da hun så det =) Lenke til kommentar
Suic Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Veldig bra imo Åssen gjorde du det? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Dette var kult. Bra jobba Synes bare at det er noe surr helt bak i bakgrunnen, der den flytende væsken går mot den rød bakgrunnen Endret 25. mai 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Veldig bra, mail fra tine neste.. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 var veldig kult, men litt usikker på hva jeg syns om den røde bakgrunnen Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nå er ikke jeg en stor fan av iskaffe - men dette så forbaska bra ut. Jeg henger meg på dette spørsmålet med den rød bakgrunnen, selv om jeg ser en kobling mellom rødt på logo og bakgrunn. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) tror kanskje det hadde blitt bedre med en ikke så "falsk" rød. litt mer teksturer kanskje, som i logoen. Endret 26. mai 2009 av nbmofo Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Raudfargen ser ikkje så bra ut her nei, det er eg heilt enig i, men den lyg litt. Her ser den ujevn og skitten ut, men i full oppløysing/print flyter den betre saman med resten. Litt snålt eigenteleg, her ser eg i tillegg ein hard overgang frå raud til gradient som eigenteleg ikkje er der. Og så vart logoen litt meir rosa enn den skulle vere ser eg. ^^ Endret 26. mai 2009 av KimNK Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gay. Nå fikk jeg lyst på iskaffe óg >< Lenke til kommentar
1SSB™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du kunne ikke tenke deg og fortelle hvordan du gjorde det da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Okay. Har tatt litt tak i bakgrunnen, og pokker ta, no har de jaggu klart sette meg i arbeid her. Er inne i dagens fjerde forsøk med ei bakgrunnsfil som har klart å jobbe seg opp i over 1GB, og oppdaga akkurat at lysstyrken på skjermen var satt alfor lav. Å ha heile bakgrunnen "kaffi"farga tykte eg ikkje vart bra i det heile. Akkurat no er det litt for intenst, skal prøve å få tona det ned litt her. 1SSB: Det kunne ha vorte ei lang avhandling, men litt planlegging, godt lys og ein ivrg klippefinger kjem du langt med. Dette biletet består vel av 10-11 forskjellige deler. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 er sikkert bere meg som mener dette, men jeg ville ha foretrukket en mørk bakgrunn som svart eller mørkeblå Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Poenget mitt var å la fargen i logoen gå igjen. Får ta sjokoladevarianten neste gang. Lenke til kommentar
1SSB™ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 1SSB: Det kunne ha vorte ei lang avhandling, men litt planlegging, godt lys og ein ivrg klippefinger kjem du langt med. Dette biletet består vel av 10-11 forskjellige deler. Såpass ja... Brukte du lang til på det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Brukte vel ein god heildag. Men no har eg forkasta dette. La det ligge litt og begynne på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå