Gå til innhold

Carbo fuel, bra for vektøkning?

Anbefalte innlegg

Har begynnt og trene igjenn nå og skal ha noe billige greier for og legge på meg mest mulig...

Så jeg lurte på om Carbo Fuel er bra for og legge på seg? Ser det har mye karbohyderater så de hjelper vell en del....

Skal ta dette om morgenen og etter trening, altså to ganger om dagen...

Og burde jeg ha nøytral eller sitrus smak? Liker nesten ingenting så er litt skeptisk til den med sitrussmak... og va kan jeg blande den med nøytral smak med, melk?

Endret av Reaper91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Innhold

Næringsinnhold Pr servering 70g Pr 100g

Energi 267kcal (1136 Kj) 382kcal (1624 Kj)

Protein <1,0 g <1,0 g

Karbohydrater 66,8 g 95,4 g

Hvorav sukkerarter 1,9 g 2,7 g

Fett <0,2 g 0,2 g

Kostfiber <1 g <1 g

Natrium <0,02 g <0,03 g

Den inneholder praktisk talt ikke noe protein, du kommer til å legge på deg, men i fett ikke muskler. Proteinholdig mat er viktig for vektøkning (Muskler)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler nøytral smak, den er billigst. så anbefaler jeg at du kjøper storhandelen, med 4 bøtter. Det er laget av potetstivelse og er et meget fint pulver. så fint at du må være forsiktig når du legger det i shakeren for det kommer en sky av "pulver-storm" hvis du bare slenger det oppi. anbefaler at du tar vann i først og så tar pulver i slik at det blir fuktet med en gang. Det er helt genialt å blande med kreatin monohydrat.

Vi kan si at carbo fuel er den sinte lillebroren til big mass. men husk bare å ta fett og protein ved siden av slik at det blir et måltid og ikke bare karbohydrater. egner seg også meget fint før og etter trening. fyller opp glykogenlagre og så kan du hive innpå en proteinshake vel vitende at proteinet blir brukt til det det skal brukes til og ikke går til energi.

Lenke til kommentar

Hehe okei... men har slike Krea-Bolic tabeletter som jeg tar rett før trening, trenger jeg da også monohydrat som jeg blander oppi shaken? Eller har jeg nokk med Krea-Bolicen?

Og viss, vet du om noe bra monohydrat?

Endret av Reaper91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...