DOG_50 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 så harddisken trenger ikke bli fomatert? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jo det gjør den. Exfat funker ikke på xbox Så du må formatere til mac format(HFS+) Dette gjør du med programmet macdrive. http://www.mediafour.com/products/macdrive/ Men det koster... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 eller bruke tradisjonell fat32. (men støtter ikke filer over 4gb) http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?fat32format.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 eller bare vente bittelitt, ble vist på E3 at filmer i 1080p og serier kommer til norge straks Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
raysv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Zune Video eller hva det het. Får håpe at det virkelig kommer til Norge! Ville jo vært en bra bragd fra MS hvis det ikke kom ETTER at de faktisk har lansert det. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Drit i ekstern harddisk og det tullet der, bare ha Xbox'en koblet til samme nettverk som du har PC'en og sett opp en Tversity Media Server. Enkere blir det ikke, du bare spiller av filmene direkte fra PC'ens harddisk. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dette kommer til å floppe i Norge. Folk vil mye heller kjøpe bluray filmer i topp kvalitet enn å streame "HD" filmer på konsoll som stopper flere ganger i løpet av filmen pga streaming problemer. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja vi ser jo så mye Blu-Ray selger i forhold til DVD, har virkelig revolusjonert videomarkedet. De som faktisk er interessert i å se film i HD kvalitet og har TV og utstyr til det er også personer som mest sannsynlig investerer i en "above average" internettlinje. Dette har hvertfall blitt en suksess i USA og kan ikke skjønne hvorfor Norge skal være så mye annerledes. For min egen del streamer jeg bare HD kvalitet direkte fra PC'en til Xboxen, dvs laster ned videomateriale på forhånd. Det å slippe selve nedlastningen i forkant hadde bare gjort prosessen desto enklere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 det funker bra slik: du, har lyst til å se en film jeg... ah da må vi gå og leie, aah ikke søren.. men vent man kan jo se på Xbox Live... d e nais! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dette kommer til å floppe i Norge. Folk vil mye heller kjøpe bluray filmer i topp kvalitet enn å streame "HD" filmer på konsoll som stopper flere ganger i løpet av filmen pga streaming problemer. Tror det vil være mere populært i Norge, enn i USA. Vi har ingen skikkelige video-on-demand-tjenester i Norge, så de slipper konkuranse, og folk bor oftere på relativt øde plasser i Norge. :-/ Selv har jeg veldig bra spill-PC og PS3, men kjøper nok 360 når dette kommer hvis det er brukbart med filmer og program, selv om det ikke er noen spill som er intressant. Bor 20 minutters biltur fra nærmeste video-sjappe/bensinstasjon - så dette er kjempegreier, og ingen av de er åpen på nattes-tid. Dette er ikke ekte HD-film heller tipper jeg, det er sikkert 1080p som de sa, med voldsomt kompresjon.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Kvaliteten på BluRay er utvilsomt bedre med ukomprimert lyd f.eks, men så er det ikke så mange som har TrueHD-kompatibel surroundforsterker i stua. For de aller aller fleste vil tilbudet fra Microsoft være midt i blinken og gi knallbra kvalitet med FullHD rett hjem i stua. Jeg gleder meg til MS lanserer dette i høst og blir helt sikkert å se filmer via 360en. Men for å være litt seriøs her så er streaming bare å glemme. MagnarP er nemlig fra framtiden og han har sett at denne tjenesten blir å floppe. Han har prøvd å leie film via XBL i Norge også, og vet helt sikkert at filmen "stopper flere ganger i løpet av filmen pga streaming problemer". Så var den saken avgjort. Endret 12. juni 2009 av thklinge Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kvaliteten på BluRay er utvilsomt bedre med ukomprimert lyd f.eks, men så er det ikke så mange som har TrueHD-kompatibel surroundforsterker i stua. For de aller aller fleste vil tilbudet fra Microsoft være midt i blinken og gi knallbra kvalitet med FullHD rett hjem i stua. Jeg gleder meg til MS lanserer dette i høst og blir helt sikkert å se filmer via 360en. Men for å være litt seriøs her så er streaming bare å glemme. MagnarP er nemlig fra framtiden og han har sett at denne tjenesten blir å floppe. Han har prøvd å leie film via XBL i Norge også, og vet helt sikkert at filmen "stopper flere ganger i løpet av filmen pga streaming problemer". Så var den saken avgjort. Uh, Live klarer ikke en gang å streame av det derre inside xbox videoene som en gang i blant er der uten et par buffering pauser. Og da streames det i elendig oppløsning til og med. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Og det er jo sannsynlig at samme tjeneste streamer 1080p... Kom igjen, du vet bedre enn det. MS sa på pressekonferansen at det var en ny og raskere tjeneste som skal levere 1080p-filmene. Og at det skal starte omtrent uten buffering eller hakking. Endret 12. juni 2009 av thklinge Lenke til kommentar
TubXtra Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Uh, Live klarer ikke en gang å streame av det derre inside xbox videoene som en gang i blant er der uten et par buffering pauser. Og da streames det i elendig oppløsning til og med. Har jeg aldri opplevd. Og de vil selvfølgelig kjøre filmbiblioteket sitt fra servere som er optimalisert for dette. Og med den hastigheten som demoer hentes ned fra Xbox Live (jeg henter fint ned digre demoer på opp mot 1GB på et kvarters tid - og det er omtrent max av hva linja mi klarer, så begrensningen ligger neppe hos Live) burde det ikke være noe problem å streame i super kvalitet i forbindelse med videotjenesten de lanserer. Endret 12. juni 2009 av TubXtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå