ladetskje Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Flere som er kommet opp? Noen som har noen tips til artikler elns som omhandler for eksempel evolusjon? Sliter litt med det.. Lenke til kommentar
EIFF Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg kom opp, og er fornøyd med det. Del 1 kommer jeg nok til å ha god kontroll på, del 2 blir derimot litt verre. Her er tidligere eksamener i faget. Angående artikler kan det nok være lurt å sjekke ut litt på forskning.no. De har en god del nyere artikler om biologi, evolusjon o.l. Lenke til kommentar
bliiitz Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Eg og har komt opp i biologi! litt blanda om eg er glad for det eller ikkje, men er vertfall sjukt mykje å lese :/ Lenke til kommentar
ladetskje Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 takk! får se om jeg finner no gode artikler der da.) ja, er ganske fornøyd jeg også, alternativet var mye verre ;p ganske mye å lese, men jeg føler det er del 2 som er det verste, det å ha alle hjelpemidler gjør det egentlig vanskeligere synes jeg... Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg skal ha privatisteksamen i 3bi, og lurer litt på en abiotisk analyse går ut på, siden jeg ikke har hatt noen ekskursjon eller feltøvelse. Lenke til kommentar
EIFF Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Da var eksamen ferdig. Hvordan føler dere det gikk? Selv tror jeg jeg fikk til det meste på del 1, men ikke fult så godt på del 2. Valgte oppgave 5 på del 2, men tror ikke jeg fikk til stamtre 3 helt. Fant også ut etter at prøven var slutt, at jeg hadde glemt å svare på halve oppgave 3b)... Tror og håper på en 5'er. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Jeg var dog ikke oppe i Biologi 2(kom opp i Kjemi 2), men fikk alikvell se hvilke oppgaver de som kom opp i biologi hadde. - Del 1 var barnemat - Del 2 --> Stjerneoppgaver. Hadde jeg hatt bio examen hadde jeg lett valgt darwin oppgaven hvor en fikk vise at man kune vise til sammenhenger i både proteinsyntese og evolusjonmessige spørsmål. Lykke til på karakteren dere som hadde examen hvertfall Endret 28. mai 2009 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
Antiloope Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Da var eksamen ferdig. Hvordan føler dere det gikk? Selv tror jeg jeg fikk til det meste på del 1, men ikke fult så godt på del 2. Valgte oppgave 5 på del 2, men tror ikke jeg fikk til stamtre 3 helt. Fant også ut etter at prøven var slutt, at jeg hadde glemt å svare på halve oppgave 3b)... Tror og håper på en 5'er. Jeg tror også jeg fikk til det meste på Del 1 men var usikker på 3-4 av spørsmålene. Valgte også oppgave 5 på del 2 (skjønte ikke umiddelbart oppgave 4a med alle tallene) så gikk nesten rett på oppgave 5), men fant bare en løsning på hver av trærne. Var det noen som fant flere løsninger på dem? 3b husker jeg ikke hva gikk ut på en gang Grattis med overstått Lenke til kommentar
Ad Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Del 1 var så lett at jeg trodde noen av oppgavene var lureoppgaver. Det er liksom en tegning av kuler som detter ut av en flaskehals, også lurer man på om det er en illustrasjon av flaskehalseffekten? Hallo... Del 2 derimot gikk ikke like bra for å si det sånn... Stamtre 3 for eksempel, var det sammensatte gener der? Dihybrid arv? Uææ.. føler del 2 blei veldig svak hos meg dessverre Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tror og håper det gikk noenlunde greit. Vet jeg dreit meg ut på en av kortsvaroppgavene, og er ikke sikker på om jeg fikk med alt jeg burde på del 2, men stryk er det i alle fall ikke:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå